امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه جهان بین در عید سعید غدیر خم، سرشار از هلهله و شادی است

مشاهده ۱۹۱
۱۴۰۱/۰۴/۲۵- ۱۰:۱۵

صدا و سیمای شبکه جهان بین در بزرگترین عید امامت و ولایت، با پخش برنامه‌های شاد، لحظاتی به یاد ماندنی برای مخاطبانش رقم می زند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیما با ویژه برنامه‌های «عید ولایت» و «عید همدلی»، لحظات معنوی عید سعید غدیرخم و آغاز امامت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) را با همراهی مخاطبانش، به شادی و لبخند پیوند می زند.

ویژه برنامه «عید ولایت» یک شنبه ساعت 21 به مدت 90 دقیقه با دعوت از کارشناس مذهبی؛ شاعران استانی؛ گروه سرود؛ خواننده، گزارش های مردمی، میان برنامه، موسیقی تصاویر و ترانه‌های شاد، بینندگان و دلدادگان مولای متقیان، حضرت علی(ع) را همراهی می‌کند.

این برنامه به تهیه کنندگی سیدامین رضوی، اجرای عماد صدری نژاد و فخری قائدی روی آنتن می رود.

دعوت از کارشناس؛ گروه تواشیح؛ گروه سرود؛ خواننده، گزارش های مردمی، شعر و شاعر، موسیقی تصویر؛ ترانه و سرودهای مرتبط، نماهنگ و میان برنامه‌های شاد از بخش های مختلف و دیدنی ویژه برنامه «عید همدلی» است که به تهیه کنندگی فاطمه علیخانی، اجرای  عقیل عباسی و زهرا کریم زاده دوشنبه ساعت 10 به مدت 90 دقیقه از سیمای جهان بین پخش می‌شود.

معاونت صدا با ویژه برنامه «بر کرانه غدیر» به تهیه کنندگی کبری حیدری، بزرگترین عید شیعیان و امامت حیدر کرار، حضرت علی(ع) را جشن می‌گیرد.

ترانه و موسیقی‌های مناسبتی و شاد، گزارش های مردمی، بسته‌های صوتی، غدیر و مولا علی علیه السلام در شعر شاعران هم استانی، برقراری ارتباط تلفنی با سپاه ناحیه مقاومت استان پیرامون مراسم عید فرخنده غدیرخم در شهرستان‌ های مختلف استان، سخنرانی، پیامک و تلفن از بخش های متنوع این ویژه برنامه رادیویی است که روز دوشنبه از ساعت 10 تا 12 به گویندگی آرزو بلالی و گزارشگری مجید عالی پور روی آنتن می رود.

تهیه یک گزارش تولیدی و پخش از بخش های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، تولید نماهنگ برای پخش در ابتدای مجموعه‌های خبری در شب عید سعید غدیرخم، پوشش و انعکاس برنامه‌ها و مراسم جشن در شهرستان‌های مختلف استان و پخش از بخش های خبری رادیویی و تلویزیونی جهان بین، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها، از اقدامات و فعالیت های معاونت خبر برای جشن عید سعید غدیرخم است.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید یک قطعه ویدئوکست، 4 پوستر، 2 کلیپ، یک پادکست، 2 موشن گرافیک و یک مستند پژوهشی، بارگذاری 14 پست از محتواهای مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین(تلگرام+سروش) و بارگذاری 18 محتوای مجازی و اطلاع رسانی در سایت اطلاع رسانی کانال مرکز، این عید خجسته و فرخنده را به جشن و سرور می‌پردازد.

امتیاز شما