امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پوشش سیگنال باکیفیت در مراکز صدا وسیما:
پوشش سیگنال باکیفیت در مراکز صدا وسیما:

نصب و راه اندازی فرستنده TS4 ایستگاه تلویزیونی و رادیویی اف ام حاجی آباد یزد

مشاهده ۴۴۹
۱۴۰۱/۰۵/۰۲- ۰۹:۵۳
تعداد بازدید:449

یک دستگاه فرستنده 2KW تلویزیونی آنالوگ برند Rohde &Schwarz NH8000 تبدیل شده به DVB-T2 از ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و رادیویی اف ام مرکز یزد به ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و رادیویی اف ام حاجی آباد یزد منتقل شد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با تلاش و همت همکاران اداره کل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام معاونت توسعه و فناوری رسانه و در راستای دستور معاون توسعه و فناوری رسانه مبنی بر توسعه پوشش شبکه‌های HD در قالب بسته‌های TS3,TS4 و یکسان سازی پوشش بستهTS4 با پوشش بسته TS3، یک دستگاه فرستنده 2KW تلویزیونی آنالوگ برند Rohde &Schwarz NH8000 تبدیل شده به DVB-T2 از ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و رادیویی اف ام مرکز یزد به ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و رادیویی اف ام حاجی آباد یزد منتقل شد و پس از بازبینی و انجام اصلاحات فنی در قسمت تقویت کننده و اکسایتر در سالن فرستنده‌ها نصب و با قدرت 600W راه اندازی و به بهره برداری رسید.
لازم به ذکر است، به منظور بهبود پوشش بسته TS4 تامین فرستنده اصلی این ایستگاه با قدرت نامی در دستور کار قرار دارد که در صورت تامین اعتبار و انجام فرآیندهای مالی و اداری، فرستنده با قدرت نامی تأمین و در این ایستگاه نصب و به بهره برداری خواهد رسید.
گفتنی است، ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و رادیویی اف ام حاجی آباد واقع در استان یزد، پوشش دهنده مناطقی چون شهر یزد، احمدآباد، اردکان، میبد ، اشکذر و... دارای پوشش استانی 68.50 و پوشش 0.97 درصد در کل کشور به شمار می رود.

امتیاز شما