امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
«آچیق سوز» از رادیو آذری معاونت برون مرزی؛
«آچیق سوز» از رادیو آذری معاونت برون مرزی؛

رصد و روشنگری از تحرکات ضد ایرانی سفیر رژیم صهیونیستی در باکو

مشاهده ۱۹۹
۱۴۰۱/۰۵/۰۳- ۱۶:۱۴
تعداد بازدید:199

رادیو آذری اداره کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون مرزی مستقر در شهر تبریز، در برنامه «آچیق سوز» تحریکات ضدایرانی سفیر رژیم صهیونیستی در باکو را مورد واکاوی و مکاشفه قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «مهدی نعلبندی» مدیر رادیو آذری معاونت برون مرزی در تبریز گفت: درپی تداوم فعالیت های اینترنتی نماینده نامشروع رژیم صهیونیستی در باکو و پویش هماهنگ سفارتخانه‌های آمریکا و انگلیس در باکو برای پرمخاطب کردن مطالب ضدایرانی «جرج دیک» که به درستی «جوانک خام صهیونیست» لقب گرفته است، رادیو آذری در صف اول مقابله با این حرکت مذبوحانه صهیونیست ها و حامیانشان در جمهوری آذربایجان خواهد ایستاد.
نعلبندی ادامه داد: در برنامه روزهای دوشنبه و سه شنبه «آچیق سوز» یا «بحث آزاد» که هر هفته اختصاص به مطالب مهم روز دارد، اهداف رژیم صهیونیستی از سواستفاده از رسانه‌های جمهوری آذربایجان در تحریکات قومیتگرایانه ضدایرانی بررسی و تحلیل خواهد شد.
در واکاوی این سیاست رژیم صهیونیستی، سوابق نویسندگان و نظریه پردازان صهیونیست در طرح و تبلیغ «پان ترکیسم» و تلاش برای ایجاد شبکه‌های محلی برای عملیاتی کردن این پدیده خطرناک و تفرقه افکنانه و راه‌های مقابله با آن واکاوی خواهد شد.
برنامه «آچیق سوز» رادیو آذری معاونت برون مرزی، روزهای دوشنبه از ساعت 19:30 به وقت تهران و در مدت زمان 40 دقیقه و سه شنبه‌ها نیز از ساعت 08:20 به وقت تهران پخش می‌شود.

امتیاز شما