امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

حضور بازیگر کشتی‌گیر در شب‌نشینی

مشاهده ۲۶۰
۱۴۰۱/۰۵/۰۵- ۱۲:۵۵

مسعود چوبین، بازیگر و ورزشکار مهمان دیشب‌ شب‌نشینی بود؛ وی در این برنامه از تجربیات خود در سینما و تلویزیون سخن گفت و ماجرای بازیگر شدن خود را تعریف کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، او در ادامه به مسائل مربوط به ورزشکار بودن خود پرداخت و از داوری مسابقات کشتی گفت .         
چوبین گفت: من از دوازده، سیزده سالگی وارد سینما شدم و به صورت غیر حرفه‌ای هم وارد کشتی شدم؛ من هر دو حرفه را ادامه دادم و توانستم در کشتی به داور بین‌المللی تبدیل شوم و اکنون نیز به عنوان داور فدراسیون زورخانه‌ای فعالیت می‌کنم. از طرف دیگر نیز من اولین بار در فیلم عباس کیارستمی در ملایر با عنوان "مسافر" برای نقش اصلی انتخاب شدم اما این نقش پیش از شروع فیلمبرداری از من گرفته شد و نقش دیگری به من دادند.

 سال ۵۶ نیز نقش بسیار کوتاهی در یک فیلم داشتم که متاسفانه جواب نداد اما نهایتا در سال ۱۳۸۱ در کار سیروس حسن‌پور با عنوان «تجربه» نقش اصلی را داشتم و توانستم اولین پروژه حرفه‌ای و رسمی خود را به عنوان نقش اصلی داشته باشم. من همچنین با سیروس مقدم، منوچهر هادی، راما قویدل و فرهاد جم کار کردم که بیشترین فعالیت من با سیروس مقدم بوده است.

وی افزود: کسانی که در ورزش زورخانه‌ای به درجه پیشکسوتی می‌رسند به عنوان احترام حق زنگ و ضرب دریافت می‌کنند به آن معنی که زمانی که وارد زورخانه می‌شوند سه مرتبه برای آن‌ها زنگ را به صدا در می‌آورند. این زنگ‌ها در سه زمان متفاوت برای آن‌ها به صدا در می‌آید.

او اظهار داشت: به طور کلی من بین ورزش و بازیگری در کشتی عملکرد بهتری داشتم و خود نیز در آن راحت‌تر هستم. طی سال‌های مختلف قهرمانی‌های متفاوت را داشتم مانند قهرمانی دانشگاه ایران.  در سریال پایتخت هم داور کشتی نقی بودم و هم مشاور اول آقای مقدم .

این بازیگر و ورزشکار گفت: من سال ۶۵ ازدواج کردم و حاصل آن یک پسر و یک دختر است؛ من یک نوه به نام مانیار نیز از سمت دخترم دارم و پسرم نیز ۲۹ سال دارد و بر روی شغل خود تمرکز کرده است. من در حدود ۱۲۰ فیلم و سریال ایفای نقش کردم که آخرین آن پروژه «خوش‌نام» بود که از سریال‌های برتر ماه رمضان بود؛ فرزندان و همسر من ورزش را به بازیگری ترجیح می‌دهند و علت آن جذابیت ورزش کشتی است.

چوبین اظهار کرد: موفقیت در هر رشته‌ای به روابط عمومی‌بالا و تخصص بستگی دارد؛ هر فردی که بتواند در کار خود تخصص پیدا کند و با هم رشته‌های خود ارتباط برقرار کند در حرفه مورد نظر موفق می‌شود. من فارغ التحصیل رشته بازیگری آمورزشگاه آزاد سینمایی روزنه هستم و دوره فیلم‌نامه نویسی در بنیاد سینمایی فارابی را گذراندم. من همچنین فیلم کوتاه و بلند ساخته‌ام که جایزه نیز برده‌اند.

او ادامه داد: فیلم‌ساز مورد علاقه من مجید مجیدی است و به شدت فیلم‌های او را می‌پسندم؛ در بین جوان‌ترها نیز منوچهر هادی یکی از فیلم‌سازهای مورد علاقه من است. هادی هم اخلاق بسیار خوبی دارد و هم در کار خود حرفه‌ای عمل می‌کند. کشتی‌گیرهای مورد علاقه من نیز علامرضا تختی، عبدالله موحد، حسن یزدانی، محسن فره‌وشی و منصور برزه‌گر هستند.

گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز علی اصغر کاکاوند است. اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @shabneshini. irani بارگذاری می‌شود.

امتیاز شما