امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«تکیه بچه‌های محله ما» در شبکه دو سیما

مشاهده ۲۵۵
۱۴۰۱/۰۵/۰۸- ۱۱:۰۹

پخش مجموعه «تکیه بچه‌های محله ما» به کارگردانی سیدجواد هاشمی از شنبه 8 مردادماه همزمان با آغاز ماه محرم از شبکه دو سیما شروع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «تکیه بچه‌های محله ما» یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۹ به کارگردانی و نویسندگی سیدجواد هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده است که شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۱۹:۰۰ روانه آنتن می‌شود.
این مجموعه داستان عده ای نوجوان است که در ایام محرم حسینه‌ای را برای عزای اباعبدالله الحسین (ع) برقرار می‌کنند و با هم قرارهایی با مفاهیم ویژه می‌گذارند مثل دروغ نگفتن در این ایام. این مجموعه سعی می‌کند تا جوانان را با اصول و مفاهیم عاشورایی آشنا کند. در این مجموعه محمدرضا زادسرور، امیررضا زادسرور، محمد پرور، میلاد مرادی نسب، مهدی عطاران، اکبر علی اصغری، ابراهیم زارعی، محراب کاظمی‌به عنوان بازیگران نوجوان در کنار گیتی معینی فر و سید جواد هاشمی‌به ایفای نقش پرداخته‌اند.
سایر عوامل "تکیه بچه‌های محله ما" عبارتند از نویسنده و کارگردان سید جواد هاشمی، دستیار کارگردان: عباس دلدار، مدیر تولید: منصور امامی، مدیر تصویربرداری: پیروز جابری، طراح نورپردازی: جمال شمس، طراح گریم: علیرضا قومی و طراح دکور صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند.

امتیاز شما