امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

موسیقی‌های تولیدی شبکه اترک

مشاهده ۳۸۷
۱۴۰۱/۰۵/۱۰- ۱۰:۴۱

« شاه غریب » ، « داوی ته(دامان تو) » و«فانوس» عنوان سه قطعه موسیقایی تولید شبکه اترک است که در شورای عالی موسیقی و سرود استانها مورد تصویب قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سه قطعه موسیقی باکلام و در ساختار های مختلف با عناوین « شاه غریب » ، « داوی ته(دامان تو) » و «فانوس» از تولیدات موسیقی و سرود شبکه استانی اترک ، علاوه بر تصویب در شورای عالی موسیقی و سرود استان‌ها، مجوز پخش از شبکه‌های سراسری و استانی صدا و سیما را دریافت کردند.

قطعه موسیقی با عنوان «شاه غریب » با شعری از محمد حصاری، آهنگسازی حسن تایانلو، تنظیم حمیدگلشنی و خوانندگی نعمت اله زنبیل باف در ساختار محلی برای پخش از شبکه‌های استانی وسراسری صداوسیما مورد تصویب قرار گرفت.

 قطعه موسیقی با عنوان « داوی ته(دامان تو) »  با شعری از سعید ساعدی، آهنگسازی و تنظیم حمید گلشنی و خوانندگی حمید علی نیا در ساختار محلی برای پخش از شبکه‌های استانی و سراسری صدا و سیما مورد تشویق و تصویب قرار گرفت.

 قطعه موسیقی با عنوان « فانوس » با شعری از صادق آدینه، آهنگسازی و تنظیم حمیدگلشنی و خوانندگی مرتضی حمیدی در ساختار پاپ برای پخش از شبکه‌های استانی وسراسری صداوسیما مورد تصویب قرار گرفت.

این آثار در سامانه ‏آرشیو جامع ‏دفتر موسیقی ‏و سرود ثبت ‏شده و با شماره ‏سی ‏دی20139 قابل ‏احصا ‏و بهره ‏برداری می‌باشد.

امتیاز شما