امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تبیین امید در زندگی در برنامه «فردای امروز»

مشاهده ۱۹۰
۱۴۰۱/۰۵/۱۱- ۱۰:۲۹

ویژه برنامه «فردای امروز» از تولیدات جدید شبکه دو سیماست که با محوریت امید، زندگی و باورمندی در راستای بهره‌گیری از اصول اخلاقی و اعتقادی به ویژه در نسل جوان و نوجوان در دهه اول محرم ساعت 12:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این ویژه‌ برنامه ترکیبی با شعارِ تعبیر نسل جوان از اصول اخلاقی تا ریشه اعتقادی همراه با روز شمار محرم و نام‌گذاری روزها از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.
«فردای امروز» با میزبانی سید علیرضا غروی و با حضور دکتر سید محمود انوشه با مهمانان مختلفی از جمله کارآفرین پیشکسورت محمد عصار زاده‌گان به‌گفت‌ و گو می‌پردازد. در این بخش عصار‌زاده‌گان به روایت سلامت در کسب و کار و زندگی با استفاده از باورمندی اعتقادی و توکل به خدا می‌پردازد.
در بخش شعر خوانی سارا جوادی به فضای داستانی محرم پرداخته و در بخش گفت‌ و گوی اسلامی - ایرانی عباس اسدی به عنوان محقق و پژوهشگر تفسیر روز را انجام می‌دهد و در ادامه نتیجه گیری توسط دکتر انوشه ارائه می‌شود. کارشناس مذهبی فاطمه ثنایی نیز در هر برنامه بر اساس نام‌گذاری روزهای محرم به تفسیر اخلاقی می‌پردازد.
یکی دیگر از قسمت‌های برنامه درد ودل جوانان دهه هفتادی با داستان‌های متفاوت است که خط داستانی همه امیدورزی و باومندی اعتقادی در زندگی است.
تهیه کننده این برنامه حسین روبهانی، کارگردان ایمان قاسم پور و زهرا نظری مهر مجری طرح » است. زمان پخش  «فردای امروز» هر روز ساعت 12:30 به مدت 15 دقیقه در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو در نظر گرفته شده است.

امتیاز شما