امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
روی کانال «صدای ورزش بانوان» و موج رادیو ورزش
روی کانال «صدای ورزش بانوان» و موج رادیو ورزش

پخش زنده و همزمان دیدار دختران هندبال ایران و مقدونیه

مشاهده ۲۷۰
۱۴۰۱/۰۵/۱۱- ۱۲:۱۸
تعداد بازدید:270

کانال رادیویی «صدای ورزش بانوان» مسابقه هندبال دختران ایران و مقدونیه را همزمان از طریق نرم‌افزار ایرانصدا و موج رادیو ورزش به صورت زنده پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کانال تخصصی رادیویی ورزش بانوان علاوه بر تولید برنامه‌های مختلف با موضوع پزشکی _ ورزشی و مستنداتی از زندگی قهرمانان، به مطالبه‌گری در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی و پخش زنده مسابقات داخلی و بین‌المللی بانوان می‌پردازد.

«صدای تخصصی ورزش بانوان» برای نخستین بار کار خود را با پخش مستقیم نهمین دوره از رقابت‌های جهانی دختران هندبالیست در رده نوجوانان آغاز کرد. این رقابت‌ها در مقدونیه شمالی در حال برگزاری است و علاوه بر حضور یک نفر گزارشگر در محل برگزاری مسابقات، معصومه کیانی و محیا شهسواری هم به صورت زنده در استودیوی کانال بانوان به کارشناسی و گزارشگری این رویداد می‌پردازند.

امشب و در آخرین دیدار مرحله گروهی، دختران هندبال ایران به مصاف مقدونیه خواهند رفت تا برای کسب صدرنشینی گروه B برابر هم قرار گیرند.

این مسابقه به صورت زنده و همزمان امشب ۱۱ مرداد ماه ساعت ۲۳ از کانال رادیویی ورزش بانوان و نرم‌افزار ایرانصدا و موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز شبکه رادیویی ورزش پخش خواهد شد.

امتیاز شما