امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
«ایران امروز» میزبان سازندگان «پسر دلفین» است؛
«ایران امروز» میزبان سازندگان «پسر دلفین» است؛

ارزیابی انیمیشن‌سازی ایران در پرس تی‌وی

مشاهده ۲۷۶
۱۴۰۱/۰۵/۱۲- ۱۲:۴۸
تعداد بازدید:276

برنامه «ایران امروز» (Iran Today)شبکه پرس تی‌وی توسعه صنعت انیمیشن‌سازی در ایران را ارزیابی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیشرفت ایران در حوزه  انیمیشن‌ سازی و چالش‌های پیش روی این صنعت در برنامه «ایران امروز» پرس تی‌ وی نقد و بررسی می‌شود.

«ایران امروز» به همین مناسبت و به بهانه موفقیت انیمیشن «پسر دلفین» میزبان تعدادی از اساتید و فعالان هنر و صنعت انیمیشن است.
محمد خیراندیش فیلمنامه‌نویس، طراح شخصیت و کارگردان؛ محمدامین همدانی، تهیه‌کننده؛ مینا باباپور، انیماتور؛ علیرضا اسماعیلی، مدیر تولید؛ مهدی فارسی، مدیر هنری انیمیشن و سعید معماریان، ناظر چیدمان و دوربین «پسر دلفین» درباره مراحل تولید این انیمیشن و مقایسه با انیمیشن‌های خارجی سخن خواهند گفت.
لیلا فرامرزی مجری برنامه همچنین در گفت‌وگو با محمد رحیم، مدیر مرکز پویانمایی صبا و علیرضا اسماعیلی، مدیر تولید مرکز پویانمایی صبا درباره  آموزش انیمیشن حرفه‌ای در ایران و دانشگاه‌های هنر، صادرات و درآمد‌زایی انیمیشن‌های ایرانی و شرکت انیماتورهای ایرانی در پروژه‌های خارجی پرسش‌هایی را مطرح می‌کند.
برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی محمد جعفری چهارشنبه ساعت 12:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه همانروز ساعت 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک  https://www.presstv.ir/Section/15006 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما