امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تجلی محرم در رادیو آذری (تبریز) معاونت برون مرزی

مشاهده ۳۳۱
۱۴۰۱/۰۵/۱۳- ۱۸:۲۱

رادیو آذری (تبریز) برون مرزی ویژه برنامه‌های محرمی خود را به مخاطبان آذری زبان در داخل و خارج از کشور تقدیم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با قرار گرفتن در ایام محرم الحرام، رادیو آذری (تبریز) با تلاش دست اندرکاران خود، همچون سال های گذشته با تدارک برنامه‌هایی پرمحتوا، حال و هوای معنوی ایام سوگواری سید و سالار شهیدان را به مخاطبان آذری زبان خود انتقال می دهد.
20 نمایش رادیویی با موضوعات عاشورایی، برنامه «چراغ» گزیده ای از فرمایشات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در باب عبرت های عاشورا، برنامه «پنجره» انعکاس رویدادهای فرهنگی عاشورایی و محرمی در سطح استان و کشور ، برنامه «سلام بر شما» انعکاس پیام های عاشورایی مخاطبان به رادیو ، 4 مستند رادیویی ، از جمله برنامه‌های رادیو آذری است که تقدیم شنوندگان خواهد شد.
همچنین «بیرایچیم عشق» (جرعه‌ای عشق)، ویژه ادب و هنر عاشورایی، برنامه «اسلام غنچه‌لری» (کودک) توصیف عاشورا برای مخاطب کودک و نوجوان، مجموعه مصاحبه‌های دلی با اهالی فرهنگ و هنر در «حسین صدایت می زند» و برنامه اذان گاهی «مشکات» با موضوع محرم و سیره دینی و سیاسی امام حسین علیه السلام هر روز پخش خواهد شد.
گفتنی است؛ رادیو آذری (تبریز) اهتمام خود را به همراهی با کمپین دیوار نویسی و نصب پرچم های عزا بروی دیوارها در جمهوری آذربایجان در برنامه «هر دیوار یک بیرق عزا» گذاشته و به پوشش خبری آن خواهد پرداخت.
شایان ذکر است در دهه دوم محرم نیز ویژه برنامه‌هایی متناسب با حال و هوی محرم تهیه و در کنداکتور پخش این رادیو قرار می‌گیرد.

امتیاز شما