امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
در تاسوعا و عاشورا ی حسینی ؛
در تاسوعا و عاشورا ی حسینی ؛

پوشش تجمع بزرگ عاشورائیان در شبکه دنا

مشاهده ۴۶۹
۱۴۰۱/۰۵/۱۵- ۱۲:۴۸
تعداد بازدید:469

در تاسوعا و عاشورای حسینی، عزاداری مردم کهگیلویه و بویراحمد در رثای سالار و سرور شهیدان امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش در شبکه استانی دنا به روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه استانی دنا مراسم عزاداری سیدالشهدا (علیه السلام) و یاران باوفایش را در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوب پوشش می دهد.
به این منظور، سیمای شبکه استانی دنا برنامه «شور حسینی» را در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، به صورت زنده  به مدت 360 دقیقه  از طریق ارتباط عزاداران مناطق مختلف استان و همچنین نماز ظهر غاشورا را به تصویر می‌کشد .

این برنامه با تهیه کنندگی امیر خادمی  و بهروز احمدی روی آنتن می رود.
رادیو دنا نیز در برنامه زنده،  ویژه برنامه «علمدار عشق» را به مدت 360 دقیقه با هدف تبیین فلسفه تاسوعا و عاشورای حسینی روی آنتن می‌برد. ارتباط با خبرنگاران و گزارشگران در مناطق مختلف استان و ارتباط با مراکز مذهبی همچون کربلای معلی، قم، مشهد و پوشش نماز ظهر عاشورا از مهمترین برنامه‌های رادیو دنا در این روز های مهم است.
واحد اطلاعات و اخبار  مرکز نیز با تهیه و تولید گزارش هایی در شهرستان‌ها، تاسوعا و عاشورا ی حسینی را در استان پوشش می دهد .

همچنین تجمع بزرگ هیئت‌ های عزاداری استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز استان فردا یکشنبه ۱۶ مرداد در خیابان جمهوری و عاشورای حسینی از ساعت ۱۰ صبح به صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش می‌شود‌.

امتیاز شما