امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

پرده‌برداری از جنایات اسراییلی‌ها در «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» پرس تی‌وی

مشاهده ۱۱۳
۱۴۰۱/۰۵/۱۵- ۱۲:۵۹

برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» (Palestine: Declassified)شبکه پرس تی‌وی نگاهی دارد به وضعیت اسفناک زندان‌های رژیم صهیونیستی و استثمار جانی و مالی فلسطینیان در این زندان‌ها.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیستم زندان‌های رژیم صهیونیستی و مجازات‌های غیر عادی و اعمال خشونت و ظلم شدید علیه فلسطینیان در این زندان‌ها محور موضوعی برنامه این هفته «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» را تشکیل می‌دهد.
کریس ویلیامسون مجری برنامه به تشریح اقدامات غیرانسانی و خلاف حقوق بشری علیه زندانیان فلسطینی می‌پردازد که حتی کودکان نیز از این گونه رفتارها در امان نیستند.
دیوید میلر صاحب‌ نظر در مسائل فلسطین به عنوان کارشناس در برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» حضور دارد و درباره چگونگی اعمال فشار و استثمار جانی و مالی فلسطینیان در زندان‌های رژیم صهیونیستی سخن می‌گوید.
میلر بر این حقیقت نیز تاکید می‌کند که اسراییل با اعمال جریمه‌های سنگین، زندانیان و خانواده‌هایشان را در تنگنای مالی قرار می‌دهد و آن‌ها را مجبور می‌کند تا از مقاومت فرزندان‌شان جلوگیری کنند.
بررسی نقش شرکت‌های خصوصی در نظام ظلم و ستم زندان صهیونیستی از دیگر محورهای مطرح در گفت‌وگوی ویلیامسون با میلر است.
برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» شنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰، ۲۳:۰۰ و دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰, ۰۳:۰۰ و سه‌شنبه ۰۸:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن  می‌رود.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150108 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند

امتیاز شما