امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه سفر نانسی پلوسی به تایوان؛
به بهانه سفر نانسی پلوسی به تایوان؛

بحران‌زایی‌های آمریکا در «10 دقیقه» پرس تی‌وی بررسی می‌شود

مشاهده ۱۲۹
۱۴۰۱/۰۵/۱۵- ۱۳:۰۲
تعداد بازدید:129

موضوع برنامه مستند «10 دقیقه» (10Minute)شبکه پرس تی‌وی به تحلیل و واکاوی نقش آمریکا در ایجاد بحران در کشورهای مختلف دنیا اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستند «10 دقیقه» این هفته به بهانه سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان به واکاوی نقش و تاثیر اقدامات مداخله‌ جویانه ایالات متحده در ایجاد تنش و بحران در جهان می‌پردازد.
این مستند هفتگی به تهیه‌کنندگی مهدی عرب بر این حقیقت تاکید می‌کند که آمریکا رژیم بحران‌زایی است و این ایجاد تنش و بحران در جهان است که بهانه ادامه حیات آن را فراهم می‌کند.
به باور نویسنده مستند «10 دقیقه» موضوع سفر نانسی پلوسی به تایوان و زمینه‌سازی جنگی دیگر در منطقه شرق آسیا و تقابل‌جویی با چین نیز در همین راستا قابل‌ تامل است.
این مستند همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات پس از سفر پلوسی به تایوان و برگزاری یک مانور گسترده نظامی توسط چین، به ارزیابی خطرات احتمالی این سفر از جمله وقوع درگیری نظامی در منطقه می‌پردازد.
 مستند «10 دقیقه» تاریخچه‌ای از اقدامات مداخله‌ جویانه و بحران‌ زای آمریکا در دهه‌های گذشته به ویژه در منطقه شرق و جنوب شرق آسیا را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.
مستند «۱۰ دقیقه» یکشنبه ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۰:۲۰، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه، ساعت ۱۴:۰۰ سه شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/doc/index?id=46&page=1&name=10%20Minutes برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی نیز مشاهده کنند.

امتیاز شما