امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جانی میلر در برنامه «اینسایت» پرس تی‌وی؛
جانی میلر در برنامه «اینسایت» پرس تی‌وی؛

چرا خبرنگار پرس تی‌وی در لیست ترور نئوناری‌های اوکراین قرار دارد؟

مشاهده ۳۴۴
۱۴۰۱/۰۵/۱۵- ۱۳:۵۶
تعداد بازدید:344

شبکه پرس تی‌وی در برنامه «اینسایت» نگاهی دارد به قرار گرفتن نام خبرنگار این شبکه در اوکراین در فهرست ترور.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، قرار گرفتن نام جانی میلر، خبرنگار شبکه پرس تی‌وی در اوکراین، در فهرست سیاه ترور نئونازی‌های اوکراینی، دستمایه موضوعی برنامه این هفته «اینسایت» قرار گرفته است.
میلر ماه گذشته در گزارشی فاش کرد که ارتش اوکراین غیرنظامیان را در مناطق اطراف دونتسک گلوله‌باران و در عین حال ارتش روسیه را به جنایات متهم می‌کند.
گروه‌های نئونازی فهرستی از خبرنگاران و غیرنظامیانی که درباره جنایات آنها اطلاع‌رسانی می‌کنند تهیه کرده‌اند و هر کدام را بتوانند به قتل می‌رسانند، چه روزنامه‌نگار باشند و چه شاهدان طرف مصاحبه.
سام‌ ترابی مجری برنامه «بصیرت» به همین مناسبت گفت‌وگویی دارد با جانی میلر و از او درباره جزییات ماجرا پرس‌و‌جو می‌کند.
ترابی همچنین ضمن درخواست از میلر برای ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اوکراین، علت سرکوب آزادی بیان و اطلاع‌رسانی شفاف را از او جویا می‌شود.
برنامه «اینسایت» شنبه ساعت۱۵:۰۰  به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار برنامه نیز یکشنبه ساعت ۰۸:۰۰، دوشنبه ساعت ۶:۰۰ ، سه شنبه ساعت ۲۰:۰۰، چهارشنبه ساعت ۱۷:۰۰, پنجشنبه ساعت ۳:۰۰ و جمعه ساعت ۰۰:۰۰ روی آنتن می‌رود. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150109 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.

امتیاز شما