امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
«جریان خاورمیانه» پرس‌تی‌وی بررسی می‌کند؛
«جریان خاورمیانه» پرس‌تی‌وی بررسی می‌کند؛

میراث عاشورا برای محور مقاومت در غرب آسیا

مشاهده ۲۵۵
۱۴۰۱/۰۵/۱۸- ۱۳:۵۵
تعداد بازدید:255

برنامه «جریان خاورمیانه»(Mideastream) شبکه پرس تی‌وی میراث واقعه عاشورا برای محور مقاومت را از ابعاد مختلف ارزیابی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» به مناسبت عاشورای حسینی، نگاهی دارد به تاثیرپذیری محور مقاومت از قیام امام حسین علیه السلام در حوزه‌های مختلف.
این برنامه همچنین تاثیرگذاری راهپیمایی اربعین بر کشورها و گروه‌های محور مقاومت را بررسی می‌کند.
«جریان خاورمیانه» به همین مناسبت گفت‌وگویی داشته است با شیخ مظفر حیدری کارشناس و تحلیلگر از تهران و شیخ صادق نابلسی نویسنده و استاد دانشگاه از بیروت به عنوان کارشناسان این هفته برنامه با محوریت تاثیرپذیری و قدرت گرفتن محور مقاومت در غرب آسیا و به ویژه گروه حزب‌الله لبنان از واقعه عاشورا.
مروه عثمان مجری برنامه همچنین از شیخ حیدری و شیخ نابلسی می‌پرسد که میراث عاشورا برای محور مقاومت چه بوده و مقایسه مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی و مبارزه امام حسین علیه السلام با یزیدیان چقدر واقعی و ملموس است؟
برنامه «جریان خاورمیانه» چهارشنبه ساعت 10:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز همان روز ساعت  17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود..علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095 این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما