امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه‌ های رادیو فرهنگ در سوگ امام سجاد (ع)

مشاهده ۱۶۴
۱۴۰۱/۰۵/۱۹- ۱۱:۵۲

شبکه رادیویی فرهنگ برنامه‌های مختلفی از جمله «از چشمه سار عبادت» و «خطابه دریا» را به مناسبت شهادت امام سجاد علیه اسلام پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد برنامه «از چشمه سار عبادت» با موضوع روایتگری حضرت امام سجاد علیه السلام از واقعه عاشورا پخش می‌شود و در این برنامه حجت الاسلام علی منصوری علل گریه فراوان امام سجاد (علیه السلام) پس از حادثه عاشورا را بررسی می‌ کند.
از دیگر بخش های این برنامه بحث درباره صحیفه سجادیه به عنوان یک سند محکم و کتاب معتبر شیعی است که به عنوان سندی برای ظلم ستیزی، جدای از مباحث بلند عرفانی و اخلاقی و حقوقی می توان به آن نگاه کرد.

علاقه مندان می توانند برنامه «از چشمه سار عبادت» را ساعت ۱۱ به تهیه کنندگی مریم یوسفی پور و اجرای حامد عباسی از گروه تولید و تامین رادیو فرهنگ بشنوند.

برنامه « بازتاب» به تهیه کنندگی شهرزاد چرامی از ساعت ۱۷:۰۰ به کارشناسی حجت الاسلام مجتبی کالایی رییس مرکز تخصصی نماز و‌ر ئیس مرکز مهدویت حوزه علمیه قم و‌ همراهی حجت الاسلام صادق کفیل پژوهشگر و مدیر مرکز تخصصی صحیفه ، ویژه شهادت سید الساجدین امام سجاد علیه السلام پخش می‌شود.
« گنجینه کربلا» نیز از گروه ادب و‌ هنر ساعت۱۷:۳۰ به نقش هنر در فرهنگ محرم اشاره دارد و به اثرات حضور امام‌ سجاد علیه السلام در کربلا و همچنین تاثیر صحیفه سجادیه در فرهنگ و هنر اشاره دارد.
برنامه « این حسین کیست» نیز ساعت ۱۸:۴۰ به همت گروه کتاب با محوریت کتاب شناسی امام حسین علیه السلام و امام سجاد علیه السلام روانه آنتن می‌شود.
در ویژه برنامه «خطابه دریا» نیز در سوگ شهادت امام سجاد (علیه السلام)، به خطبه‌ های صحیفه سجادیه در شام و کوفه پرداخته شده است .

امتیاز شما