امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان خبرگزاری ایران‌ پرس و موزه دفاع مقدس

مشاهده ۲۳۱
۱۴۰۱/۰۵/۲۴- ۱۵:۵۸

روسای خبرگزاری بین المللی تصویری ایران پرس و موزه دفاع مقدس در نشستی، تفاهم نامه همکاری دوجانبه امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «عباس محمدنژاد» و «علی اصغر جعفری» روسای خبرگزاری ایران پرس و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حاشیه امضای این تفاهم نامه بر همکاری‌های مشترک در جهت ترویج و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در عرصه‌های داخلی و بین المللی تاکید کردند.
دکتر محمدنژاد رئیس خبرگزاری بین المللی تصویری ایران پرس در این نشست گفت: ایران پرس ظرفیت های زیادی در بحث تولید برنامه‌های زنده و تولیدی در بازدیدهای مهمانان خارجی دارد.
وی با بیان اینکه خبرگزاری ایران پرس علاوه بر تولیدات تصویری در حوزه نظامی‌که مخاطبان زیادی هم دارد، در قالب گزارش به تمامی مناسبت های ملی و بین‌المللی مانند روز مبارزه با سلاح های شیمیایی می‌پردازد؛ افزود، با استفاده از ظرفیت های موزه دفاع مقدس می توان با برنامه‌های تازه با زوایای جدید به این موضوعات پرداخت و جنگ را به نسل جدید معرفی کرد.
علی اصغر جعفری، مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر خبرگزاری ایران پرس به عنوان یک خبرگزاری جوان و تازه نفس گفت: موزه دفاع مقدس آمادگی لازم را جهت کمک به ایران پرس برای تولید مستند شاخص دارد.
جعفری تاکید کرد: ایران پرس می تواند مظلومیت مردم ایران خصوصاً جانبازان شیمیایی و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس را با تولید برنامه‌های متنوع به تصویر بکشد.

وی در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه پهپادهای ساقط شده آمریکایی گلوبال اوک، برای اولین بار در موزه دفاع مقدس به نمایش درآمد که حتی وابستگان نظامی دنیا برای اولین بار توانستند قطعات این پرنده را از نزدیک ببینند، لذا در بحث انعکاس حوزه قدرت سیاسی و نظامی ، ایران پرس می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

جعفری همچنین گفت: موزه دفاع مقدس امسال با کاهش همه گیری ویروس کرونا، مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را در حسینیه امام خمینی(ره) در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) برگزار می‌کند که یکی از بزرگترین رویدادها در تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است.

امتیاز شما