امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

ترانه‌های شاد عمو مهربان برای بچه‌های بام ایران

مشاهده ۴۰۸
۱۴۰۱/۰۵/۲۵- ۰۹:۳۲

در برنامه تلویزیونی «بچه‌ها سلام» عمو مهربان، ترانه‌های شاد و اشعار زیبایی تقدیم کودکان و نوجوانان همسایگان آفتاب می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای جهان بین، ویژه برنامه کودک و نوجوان را با عنوان «بچه‌ها سلام» تقدیم بینندگان می‌کند که مورد توجه و استقبال کودکان بسیاری قرار دارد.
این برنامه تلویزیونی در فصل تابستان به تهیه کنندگی و کارگردانی آرمان کریمی، بخش های تفریحی و سرگرم کننده بسیاری دارد تا اوقات فراغت مخاطبانش را با آموزش های متنوع، به بهترین شکل ممکن رقم بزند.
بخش نمایشی جذاب و دیدنی با هنرمندی محمدرضا لله گانی در نقش قلی، بابک کوهی فایق در نقش رامک، بابک دادایی در نقش قلک و عروسک روباه بازیگوش و طناز با عروسک گردانی و صدا پیشگی سیدمهدی سلیمی، در کنار مجریان برنامه ناصر محمودی در نقش عمو مهربان و مریم رفیعی در نقش خاله نعنا، در استودیو و فضایی کاملاً شاد، تلاش می‌کند نکات تربیتی و اخلاقی را به زبان طنز و شیرین، برای کودکان و نوجوانان اجرا کند و آموزش دهد.
موسیقی و ترانه‌های شاد با اجرای عمو مهربان و قلی، کارتون، کاردستی و آموزش انواع هنرهای دلخواه مخاطبان برنامه با هنرمندی مربی خلاق و توانا، نقاشی‌های ارسالی کودکان در بخش نقاشی نقاشی با صدای سیدمهدی سلیمی، آرمان کریمی، شکوفه حیدری و رضا بابا احمدی، آموزش نقاشی و خطاطی با حضور کودکان، عکس های ارسالی، عمو دانا و آموزش نکات علمی و درسی با هنرمندی سیدمهدی سلیمی، مسابقه با اجرای بابک دادایی در مدارس مختلف استان با حضور بچه‌ها برای ایجاد تحرک و نشاط بین آنها و گزارش از فرزندانی که در مسابقات مختلف استانی و کشوری موفق به کسب مقام شده اند، از بخش های متنوع و بسیار شاد این برنامه است که روزهای زوج ساعت 16 به مدت یک ساعت روی آنتن می رود.
نوازنده موسیقی شهرام ثابتی، شاعر لیلا جعفری، کارگردان ویدیویی رحیم دانش و مونتور خدیجه ملک پور هستند.

امتیاز شما