امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

پوشش رسانه ای گسترده تشییع پیکر سردار بی سر مدافع حرم از صدا و سیمای فارس

مشاهده ۳۲۵
۱۴۰۱/۰۵/۲۶- ۱۵:۴۳

به مناسبت بازگشت پیکر مطهر سردار شهید حاج عبدالله اسکندری به وطن، در چهار حوزه پیام صدا و سیمای فارس شامل سیما ، خبر ، صدا و فضای مجازی، از 12 تا 17 مرداد، 422 برنامه به مدت 4555 دقیقه از شبکه فارس پخش شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پس از دریافت خبر بازگشت پیکر مطهر سردار شهید اسکندری و با پیش بینی‌ها، برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، پوشش کامل و پر حجم رسانه ای برای انعکاس باشکوه مراسم های استقبال، گرامیداشت، تشییع و خاک سپاری این شهید سرافراز در دستور کار بخش های مختلف صدا و سیمای فارس قرار گرفت.
تولید و پخش ویژه برنامه سردار بی سر، تولید و پخش تیزرهای اطلاع رسانی و کلیپ های کوتاه، پخش مستند سینمایی عبدالله، زیرنویس های مستمر اطلاع رسانی، پوشش مراسم های استقبال در فروگاه شهید دستغیب شیراز، دعای ندبه شیراز ، وداع در حسینیه رهپویان وصال ، وداع در مرکز پیاده ارتش، وداع در شورای شهر ، وداع در منزل شهید بزرگوار، وداع در محله قصردشت شیراز ، وداع در شهر مرودشت ، وداع در بنیاد شهید، وداع در مسجد دانشگاه شیراز ، تشییع در لامرد و کوار، وداع در حرم سید علاالدین حسین (ع) ، وداع در حسینیه عاشقان ثارالله، طواف پیکر در مرقد مطهر حضرت احمدبن موسی (ع)، بدرقه باشکوه، وداع، تشییع و خاکسپاری سردار شهید حاج عبدالله اسکندری تا حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) و تدفین در گلزار شهدای شهر مقدس شیراز همزمان از شبکه فارس و شبکه‌های سراسری تلویزیونی و رادیویی و شبکه‌های برون مرزی سازمان صدا و سیما به صورت گسترده از جمله این اقدامات است.
 در این راستا در سیما و صدای فارس 422  برنامه به مدت 4555 دقیقه تولید و پخش شد. حوزه سیما 40 عنوان برنامه در 179  قسمت به مدت 3321 دقیقه ، حوزه صدا  28  عنوان برنامه در  81  قسمت به مدت 1034  دقیقه ، حوزه خبر  101  گزارش و خبر به مدت 104 دقیقه و حوزه فضای مجازی 61  عنوان تولید محتوا تهیه و پخش شد.
به مناسبت تشییع و خاکسپاری این شهید عالیقدر در روز عاشورا ، با استقرار کامل همه ظرفیت های رسانه ای در طول مسیر تا حرم مطهر و نیز گلزار شهدای شیراز 61 ارتباط زنده تلویزیونی به مدت 443 دقیقه با شبکه‌های یک ، دو ، سه ، خبر و سایر شبکه‌ها سراسری و برون مرزی رسانه ملی برقرار شد.
همچنین 17 ارتباط زنده رادیویی به مدت 100 دقیقه با شبکه‌های رادیویی ایران ، جوان ، صبا ، نمایش ، معارف ، پیام ، فرهنگ ، زیارت ، گفتگو و محرم و 17 ارتباط زنده به مدت 92 دقیقه با رادیوهای مراکز استانها صورت گرفت.

امتیاز شما