امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

سه تقدیر ارزشمند از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی

مشاهده ۳۹۱
۱۴۰۱/۰۵/۲۹- ۱۰:۳۱

سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی و و اولین سوگواره استانی نمایش های آیینی مذهبی، امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور و فرمانده انتظامی استان، با ارسال لوح های جداگانه از صدا سیمای استان آذربایجان شرقی قدردانی کردند .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حامد شب خیز مسئول بسیج هنرمندان استان و بهمن تقی پور دبیر اجرایی اولین سوگواره استانی نمایش های مذهبی و آیینی با ارسال لوحی از دکتر مرتضی صفری مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و مجموعه همکاران برای همکاری در برگزاری اولین سوگواره استانی نمایش های آیینی مذهبی تقدیر و تشکر کردند.
در بخشی از این لوح آمده است :
برادر گرامی جناب آقای دکتر مرتضی صفری
مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی

زنده نگه داشتن قیام عاشورا و ابلاغ پیام سرخ سیدالشهداء علیه السلام با لسان هنر به نسل حاضر و بسط و تعمیم آن به وقایع و وضعیت جهان اسلام و برانگیختن جان‌های عاشق به دفاع از حریم آل الله ، مصداق روشن هنر حقیقت است . مراتب سپاس و قدردانی خود را از همکاری و همدلی صمیمانه جنابعالی در برگزاری اولین سوگواره استانی نمایش های آیینی مذهبی تقدیم میداریم. امید است در سایه الطاف لایزال الهی و عنایت خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیروی از منویات نایب برحقش فرمانده معظم کل قوا ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) در جهت اعتلای میهن اسلامی و در راستای اهداف ارزشمند نظام مقدس اسلامی همواره موفق و موید باشید.
          حامد شبخیز                             
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان                    
بهمن تقی پور
دبیر اجرایی اولین سوگواره استانی نمایش های آیینی مذهبی

تقدیر معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از صدا و سیمای آذربایجان شرقی

سرتیپ دوم پاسدار رسول رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز با ارسال لوحی از دکتر مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی و مجموعه همکاران در تحقق برنامه‌های ابلاغی پدافند غیرعامل در استان تقدیر تشکر کرد.
در بخشی از این لوح آمده است :
برادر ارجمند جناب آقای مرتضی صفری
مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی

شکوفایی ، بالندگی و استحکام درونی مولفه‌های قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون زحمات بی وقفه و مجدانه مردانی است که با تکیه بر ایمان و روحیه جهادی و بسیجی در عرصه اعتلای پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی مفاهیم و اصول آن ، گام های ارزنده ای بر میدارند.
بدین وسیله از زحمات ، تلاشها و مجاهدت های مخلصانه جنابعالی در تحقق برنامه‌های ابلاغی پدافند غیرعامل در استان آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر میگردد و بی تردید اجر اخروی شما نزد خداوند تبارک و تعالی و امام زمان (عج) محفوظ و ماجور خواهدبود.

امید است در سایه الطاف الهی و ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تاسی از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) همواره در مسیر پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتقاء سطح توانمندی و تحقق مناموریت های سازمان پدافند غیرعامل موفق و موید باشید.


سرتیپ دوم پاسدار رسول رحیمی
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور

تقدیر فرمانده انتظامی استان از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی

سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی نیز با ارسال لوحی به صدا وسیمای استان به مناسبت روز خبرنگار از مرتضی صفری مدیرکل این مرکز تقدیر و تشکر کرد.
در بخشی از این لوح آمده است

جناب آقای دکتر مرتضی صفری
مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی
جامعه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و مطبوعات وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه هستند که با اطلاع رسانی‌های به موقع خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی‌به جامعه نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه اصحتب رسانه در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند می‌باشد و همواره شایسته توجه و تقدیر است.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت یاد و خاطره همه خبرنگاران شهید ایران اسلامی‌بر خود وظیفه می دانم تا از همکاری‌های صادقانه و صمیمانه شما با فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی و تلش ایثارگرانه تان در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به موقع اخبار و اطلاعات پلیس به شهروندان قدردانی نمایم.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی
سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی

امتیاز شما