امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برای هفته دولت

مشاهده ۳۰۵
۱۴۰۱/۰۶/۰۲- ۱۱:۳۷

صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برای بیان عملکرد دستاوردهای دولتمردان در هفته دولت برنامه‌های متفاوتی پیش بینی کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا  با دعوت از استاندار، معاونان و مدیران کل ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه‌های مختلف از جمله گفت و گو هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به ۳۰ دقیقه در طول هفته دولت ، برنامه  شبانه گفت و گو از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه به مدت ۴۵ دقیقه به حضور مدیران کل و استاندار و معاونین با مدت در برنامه خانواده شویل دنا در مدت هفته دولت، و برنامه گزارش روز که با سفر به مناطق محتلف استان  طرح های که به بهره برداری یا کلنگ زنی می‌شود پوشش می دهد.
رادیو شبکه استانی دنا نیز به مناسبت هفته دولت به مدت هزار دقیقه به رویداد مهم از عملکرد دولتمردان، می‌پردازد.
انعکاس خدمات نظام، برجسته سازی دستاوردهای دولتمردان و حضور آنان در برنامه‌های صبحگاهی، پاسخ ، صدای سلامت، خانواده ،  استان و توسعه ، از آغاز تا پایان هفته دولت از مهمترین  برنامه‌های رادیو دنا در هفته دولت است.
واحد خبر نیز به مناسبت هفته دولت به مدت 600 دقیقه به عملکرد دولتمردان در مدت هفته با ارایه گزارش بسته خبری ، حضور مدیران کل استان در پخش های مختلف خبر شبکه دنا از جمله اقدامات این واحد در هفته دولت است.
فضای مجازی مرکز با پخش مونش گرافیک و استوری به استقبال هفته دولت می رود.

امتیاز شما