امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

جنگ اقتصادی علیه روسیه زیر ذره‌بین «شکاف اقتصادی»

مشاهده ۳۰۵
۱۴۰۱/۰۶/۰۶- ۱۳:۵۲

برنامه «شکاف اقتصادی» شبکه هیسپان تی وی این هفته به بررسی تحریم های آمریکا و غرب علیه روسیه اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو، به بررسی چالش های اقتصادی ناشی از تحریم‌های آمریکا علیه روسیه برای این کشور و کشورهای غربی می‌پردازد.
در این برنامه می‌بینیم که مهمترین اهرم فشار غرب و آمریکا تحریم‌ها و تنگناهای مالی، تجاری و اقتصادی است. کشورهای غربی و آمریکا ممکن است همچنان ادعا کنند که تحریم هایشان موثر بوده اما شواهد خلاف آن را نشان می دهد. روسیه از نظر اقتصادی کشوری موفق‌ بوده و سال هاست که خودکفایی را ترویج و اجرا می‌کند بنابراین جنگ اقتصادی علیه مسکو عملا با شکست مواجه شد و ریشه این شکست  را باید در استراتژی یک دهه گذشته سران مسکو بررسی کرد. در این بازه زمانی روسیه با دلار زدایی و تدابیر دیگر از تبعات تحریم کاست.
برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل‌پور روز دوشنبه 7 شهریور ماه ساعت 05:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 12:00،14:00،19:30 و روز سه شنبه ساعت 03:30،13:00و 17:30 برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.hispantv.com/showprogram/brecha-economica/443 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما