امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«مجری‌ نو» مسابقه‌ای در دل برنامه باشگاه امید

مشاهده ۱۳۴۸
۱۴۰۱/۰۶/۱۳- ۱۳:۲۵

هرساله مسابقات متعدد استعدادیابی در تلویزیون تولید و پخش می‌شود. شبکه امید اما این‌بار در اقدامی جالب این مسابقه را در دل یک برنامه زنده تلویزیونی روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجری‌نو ، بخش جدیدی در برنامه باشگاه امید است که نوع خاصی از استعدادیابی را به آنتن تلویزیون آورده است. اولین فراخوان این مسابقه ششم مردادماه1401 از طریق صفحه مجازی برنامه منتشر شد و علاقمندان بسیاری نمونه اجرای خود را ارسال کردند.
پس از آن کارشناسان به مروز ویدیوها را بررسی کردند و شرکت‌کنندگان از پنجم شهریور 1401 روی آنتن زنده‌ی شبکه‌ی امید استعداد خود را در زمینه اجرا و مهارت مدیریت یک گفت و گوی چالشی محک زدند.
تیم سردبیری و نویسندگان برنامه باشگاه امید برای این بخش طراحی ویژه‌ای داشتند تا این استعدادیابی تفاوت‌هایی با همه‌ی برنامه‌هایی که تا الان ساخته شده است داشته باشد. یکی از این تفاوت‌ها زنده بودن این بخش است و تفاوت اصلی‌تر حضور یک مجری بازیگر است. حسام نام‌آور که در سری پیشین با عنوان «استاد» در برنامه حضور داشت حالا مرد هزار چهره‌ای است که به عنوان مهمان مجریان نو هرروز با نقش و گریم خاصی مقابل شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد و سعی می‌کند شرایط را برای آن‌ها سخت کند تا مستعدین واقعی شناسایی شوند.
بعد از اجرای شرکت‌کنندگان، بینندگان می‌توانند با ارسال نام و نام خانوادگی شرکت کننده مورد نظرشان را به همراه امتیاز از یک تا پنج مجری منتخب انتخاب کنند.

ویدئوها

امتیاز شما