امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
در «شکاف اقتصادی» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «شکاف اقتصادی» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛

بحران کمبود انرژی در قاره سبز

مشاهده ۲۲۸
۱۴۰۱/۰۶/۱۳- ۱۳:۲۹
تعداد بازدید:228

برنامه «شکاف اقتصادی» شبکه هیسپان تی وی این هفته به بحران کمبود انرژی در اروپا و زمستان دشوار پیش روی کشورهای اروپایی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو، به بررسی بحران انرژی و زمستان سخت پیش روی کشورهای اروپایی به دلیل کمبود انرژی می‌پردازد.
در این برنامه می‌بینیم که اعمال تحریم های گسترده کشورهای اروپایی علیه روسیه همزمان با اوج گیری جنگ اوکراین، تبعات خسارت باری را از حیث تامین نیازهای انرژی متوجه کشورهای اروپایی کرده است. اتحادیه اروپا که بخش اعظم انرژی خود را از منابع روسیه تامین می‌کند، در آستانه زمستانی سخت و سرد قرار گرفته است.
برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل‌پور روز دوشنبه 14 شهریور ماه ساعت 05:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 12:00،14:00،19:30 و روز سه شنبه ساعت 03:30،13:00و 17:30 برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.hispantv.com/showprogram/brecha-economica/443 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما