امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراهی پرس تی‌وی با «خانم نماینده» در راهپیمایی اربعین

مشاهده ۱۹۷
۱۴۰۱/۰۶/۱۴- ۱۲:۲۶

شبکه پرس تی‌وی با پخش مستند «خانم نماینده» شرکت یک نماینده کنگره آمریکا در راهپیمایی اربعین را روایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستند «خانم نماینده» Congresswoman به کارگردانی مجید عزیزی روایتگر حضور و شرکت سینتیا مک کینی نماینده سابق کنگره آمریکا در راهپیمایی بزرگ اربعین است.
مک کینی که به سیاست‌های بین‌المللی و داخلی حکومت آمریکا نقدهای زیادی دارد، اکنون به عنوان نماینده کشورش در راهپیمایی اربعین شرکت کرده است و دوربین مستند «خانم نماینده» در این سفر او را همراهی می‌کند.
در این مستند، سینتیا مک کینی که به عنوان یکی از منتقدان سیاست‌های بین‌المللی و داخلی حکومت آمریکا شناخته می‌شود و ۱۲ سال عضو کنگره بوده است، به نقد عملکرد سیاست‌های آمریکا در قبال کشوری مانند عراق می‌پردازد. این نماینده سابق کنگره آمریکا از جنگ عراق و اشغال این کشور توسط سربازان آمریکایی انتقاد می‌کند و درباره این موضوع که آمریکا اسلام جدیدی را تحت عناوین داعش و القاعده درست کرده است صحبت می‌کند.
مک کینی در مستند «خانم نماینده»  به مساله اسرائیل و فلسطین نیز می‌پردازد و در مجموع، نظامی‌گری آمریکا در عرصه جهانی را زیر سوال می‌برد. او همچنین مشارکت و مساعدت در اسلام که نمود آن را می‌توان در اربعین مشاهده کرد، تحسین می‌نماید.
مستند «خانم نماینده» روز سه شنبه ساعت ۰۴:۰۰ از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود. بازپخش این مستند هم همان روز ساعت ۹:۰۰، ۱۵:۰۰، ۲۱:۰۰ و بامداد روز بعد ساعت ۰۱:۰۰ پخش می‌شود.

امتیاز شما