امروز چهارشنبه  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

سری جدید مجموعه طنز "دسترخوان" در راه شبکه سهند

مشاهده ۷۶۴۴
۱۴۰۱/۰۶/۱۵- ۱۱:۱۱

تولید سری جدید مجموعه طنز " دَسترخوان " به تهیه کنندگی حسین پورستار در سیمای استانی سهند کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مجموعه طنز در  15 قسمت 45 دقیقه ای تولید می‌شود و هدف آن طرح مسائل و موضوعات زندگی روزمره در قالب طنز و خلق لحظاتی شاد و مفرح برای مخاطب می‌باشد.
همانطور که در سری قبل اشاره شد" دسترخوان" از قدیم الایام به سفره و خوان نعمت گفته می‌شود، و چون ماجراهای این مجموعه در یک باغ رستوران رخ می دهد نام آن " دسترخوان " انتخاب شده است.
بر اساس گفته‌های حسین پورستار تهیه کننده مجموعه ،  دسترخوان یک مجموعه اپیزودیک است که موضوع هر قسمت از آن مجزا از قسمت های قبل و بعد است.
پورستار همچنین به تفاوت این سری با سری قبل اشاره کرد و گفت: فصل جدید در سه لوکیشن مختلف ضبط می‌شود و قرار است بازیگران مطرح استانی در حوزه طنز به صورت ثابت در آن حضور داشته باشند.    
گفتنی است در این سریال 10 نقش و کاراکتر اصلی و ثابت وجود دارد و بیش از  40 نفر هم به عنوان بازیگر میهمان در قسمت های مختلف به ایفای نقش می‌پردازند.
 همچنین بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تولید این مجموعه حدود 3 ماه زمان خواهد برد.
در دسترخوان حسین پورستار تهیه کننده و نویسنده ، مریم امینی کارگردان ، مسعود وطن خواه مدیر تصویربرداری ، میلاد اسدی مدیر صدابرداری ، مصطفی بیژن پور طراح صحنه ، سولماز عباسزاده طراح لباس ، و بهزاد شاهدی مدیرتولید و تدوینگر است.
علاوه بر این هنرمندانی چون‌هاشم چاووشی ، بهزاد فرشباف ، یوسف اکبرزاده ، رحیم ترابی ، رحامن مفاتحی ، یونس کبیر ، رقیه نجف زاده ، زیبا فرج الهی ، الناز جدیری ، رقیه شادخواه به صورت ثابت در این مجموعه 15 قسمتی ایفای نقش می‌کنند.

تصاویر

امتیاز شما