امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
در دوازدهمین قسمت «همسایه‌های خوب»
در دوازدهمین قسمت «همسایه‌های خوب»

روایت ترند شدن هشتگ #بلوچستان‌ امن است

مشاهده ۱۱۲۱
۱۴۰۱/۰۶/۱۵- ۱۱:۴۴
تعداد بازدید:1121

قسمت دوازدهم مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» با روایت زندگی «مبین بلوچ» امروز پانزدهم شهریورماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پخش مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌ مقدم و تهیه‌ کنندگی مهدی شامحمدی که تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره است، به نیمه رسید.

قسمت دوازدهم این مجموعه مستند که امروز 15 شهریورماه از شبکه دو سیما پخش می‌شود، به قصه زندگی «مبین بلوچ» یکی از جوانان خوش‌ذوق بلوچستانی می‌پردازد. وی نقشی پُررنگی در معرفی استان سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان چابهار به عنوان مقصدی امن و زیبا برای سفر داشته است.

مبین بلوچ که اکنون یکی از شناخته‌شده‌ترین میزبانان گردشگری استان سیستان و بلوچستان است، سه سال پیش هشتگی چالشی به نام #بلوچستان‌امناست راه انداخت تا ذهنیت اشتباهی را که درباره استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، اصلاح کند.

تِرَند شدن این هشتگ توانست حجم عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی را روانه استان سیستان و بلوچستان کند، به گونه‌ای که در سال 1400 شهرستان چابهار جزو مقاصد اصلی گردشگری در ایران شناخته شد و این امر باعث درآمدزایی پایدار و رونق اقتصادی اهالی آنجا شده است.

«همسایه‌های خوب» هر روز ساعت 19:00 روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت 00:15 و 13:30 پخش می‌شود.

ویدئوها

امتیاز شما