امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

هفته دولت در شبکه آفتاب چه گذشت؟

مشاهده ۴۵۶
۱۴۰۱/۰۶/۱۶- ۱۰:۰۳

شبکه آفتاب در هفته دولت، با تولید و پخش ویژه برنامه‌های مختلف، اخبار و برنامه‌های گفتگو محور، ضمن معرفی و تشریح عملکرد، اقدامات و دستاوردهای گوناگون دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان مرکزی، تلاش و خدمات دولت مردان و مسئولین و همچنین برنامه‌های آتی آنان را در ابعاد مختلف، انعکاس داد و به تصویر کشید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه آفتاب با تهیه و پخش برنامه‌های مختلف از جمله: «سیمای خدمت»، «خانه آفتابی»، «خانه ملت»، «شبهای مهتابی»، «بامداد آفتاب»، «ندای آدینه»، «بارگاه قدس»، «هفته دولت در یک نگاه»، «دولت عشق»، «روایت انقلاب»، «اندرزگو»، «کلام امام (ره)»، «من رجایی هستم»، «عبور از بحران»، «دولت ترور»، «نورهدایت(کلام رهبری)»، «برگی از ایام شهید باهنر و شهید رجایی»، «سرود و کلیپ مناسبتی هفته دولت»، «زیرنویس»، «وله مناسبتی و میان برنامه» و... جمعاً به مدت 1810 دقیقه، تلاش و خدمات دولت مردان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی را به خوبی به تصویر کشید.

رادیو شبکه آفتاب هم با تهیه و پخش برنامه‌های متعددی در هفته دولت از جمله: برقراری ارتباط های روزانه با مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی و نیز بیان عملکرد نهادهای مختلف اجرایی در برنامه‌های تخصصی با مخاطبان خاص همچون «پیام امروز»، «زنگ خدمت»، «موج جوانی»، «گلبانگ صبح»، «کانون مهر»، «هر روز با ورزش» همراه شنوندگان صدای شبکه آفتاب بود، در هفته دولت همچنین موضوعاتی از قبیل صنعت، اقتصاد و توسعه استان با حضور مسئولان ذیربط در برنامه‌های «نشست هفته» و «پاسخ» مورد بررسی قرار گرفت و نیز مسئولان استانی پاسخگوی سوالات مخاطبان بودند. در مجموع بیش از 915 دقیقه ویژه برنامه‌های مستمر از شبکه رادیویی آفتاب در هفته دولت به موضوع خدمات دولت اختصاص پیدا کرد.

خبر شبکه آفتاب نیز با تولید و پخش بیش از 360 عنوان گزارش و مصاحبه‌های مختلف خبری از جمله خبر مکتوب، گزارش خبری تلویزیون، گزارش خبری رادیو، پخش خبرهای محلی رادیو و تلویزیون، کانال خبرگزاری، سایت خبرگزاری و نیز برقراری ارتباط زنده با شبکه سراسری خبر و همچنین یک برنامه گفتگوی ویژه با حضور فرمانداران شهرستانهای استان، جمعاً به مدت 830 دقیقه، به موضوع هفته دولت پرداخت.

فضای مجازی شبکه آفتاب نیز با انتشار بیش از 119 عنوان محتوا در قالب های مختلف از جمله: خبر، موشن گرافی، ویدئو، اینفوگرافی، عکس نوشته، پادکست، گزارش و... با پرداختن به موضوعات مختلف از جمله اطلاع رسانی برنامه‌های سیما و صدای شبکه آفتاب و نیز انعکاس اقدامات و خدمات دولتمردان در هفته دولت، همراه با مخاطبان خود بود.

تصاویر

امتیاز شما