امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

حسینیه برنامه‌های صداوسیمای فارس در اربعین حسینی

مشاهده ۳۱۸
۱۴۰۱/۰۶/۱۷- ۱۲:۲۹

صداوسیمای فارس به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ویژه برنامه‌های مختلفی را تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاون سیمای فارس گفت: برنامه زنده "چلچراغ" از شنبه 19 شهریور، ساعت 21:15 با بخش هایی از جمله گفتگو با مسوولان موکب های فارس در مسیر راهپیمایی اربعین ، گفتگو با هنرمندانی که در خصوص اربعین و عاشورا کارهای ویژه انجام داده اند ، گفتگو با شعرا و مناجات خوان‌هایی که در خصوص اربعین شعر سرودند و مناجات خوانده اند ، اطلاع رسانی در خصوص آداب زیارت اربعین و موارد مورد نیاز زائران کربلا، تقدیم بینندگان می‌شود.
علیرضا باغبانمنش با بیان اینکه برنامه "کاشانه مهر" هر روز ساعت 10 با حال و هوای اربعین زنده روی آنتن می رود افزود: هر روز در چند نوبت از طریق ارتباط زنده تصویری با مرزهای به سمت کربلا ، بینندگان از حال و هوای زیارت اربعین مطلع خواهند شد.
معاون سیمای فارس اضافه کرد: با اعزام گروهی از سیمای فارس به کربلای معلا تصاویر و گزارش هایی از راهپیمایی عظیم اربعین تقدیم مخاطبان می‌شود.
معاون سیمای فارس گفت : در برنامه "سلامت باشید" هم به موضوعات مرتبط با سلامت زائران پرداخته خواهد شد. این برنامه شنبه و چهارشنبه ساعت 18 زنده از سیمای فارس پخش می‌شود.

باغبانمنش ادامه داد : پخش برنامه‌هایی در استان فارس و شهر شیراز ویژه جاماندگان اربعین ،  ارائه اطلاعات مورد نیاز مخاطبان از طریق زیرنویس ، موشن گرافی ، نماهنگ ، مستند و سرودهای اربعین از دیگر برنامه‌های سیمای فارس به مناسبت اربعین حسینی است.
 به گفته معاون صدای فارس رادیو فارس نیز ویژه برنامه" اربعین عاشقی" را از شنبه 19 شهریور تا پایان اربعین هر روز پس از اذان مغرب ، زنده روی آنتن می‌برد.
یاسر جمالی افزود: ارتباط با مدیران و دست اندرکاران ستاد اربعین ، ارتباط با گزارشگران مرزی ، سرودهای آیینی ویژه اربعین و پخش کلام بزرگان درباره اربعین از جمله بخش های این برنامه است.
وی با بیان اینکه "نمایش شب" با حال و هوای اربعین هر شب ساعت 23 از رادیو فارس پخش می‌شود افزود : در بخش پیام رادیو فارس هر روز از صبح تا شب با برقراری ارتباط های متعدد زنده، شنوندگان در جریان آخرین خبرها و تحولات مراسم اربعین حسینی قرار می‌گیرند.
معاون صدای فارس گفت: پخش مستند "چاووش خوانی" با موضوع بررسی آداب و رسوم مردم فارس برای زیارت اربعین از جمله برنامه‌های تولیدی رادیو فارس به همین مناسبت است.
جمالی ادامه داد: در برنامه "گفتگو" رادیو فارس هم با دعوت از مسوولان ستاد اربعین، شنوندگان، اطلاعات لازم در خصوص راهپیمایی عظیم اربعین را کسب خواهند کرد.
پورعوض سرپرست معاونت خبر فارس هم گفت : ارتباط زنده با خبرنگاران اعزامی‌به مرزها و کربلای معلی ، پخش گزارش هایی از آداب و رسوم مردم نقاط مختلف استان در اربعین سالار شهیدان ، پوشش مراسم ها و رویدادهای ویژه اربعین در نقاط مختلف استان و ارسال این تصاویر و گزارش ها برای پخش از شبکه‌های سراسری و بخش های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45 ، 20:45 و 23:15 تلویزیون در دستور کار خبر فارس قرار دارد.
معاون فضای مجازی شبکه فارس هم گفت: تولید و انتشار موشن گرافی با موضوع معرفی اربعین به عنوان اجتماع بزرگ مردمی ، تولید و انتشار ۳ ویدئوکلیپ از مسیر راهپیمایی اربعین، تولید و انتشار ۳ فتوکلیپ از تصاویر ارسالی زائران در موکب ها و تولید و انتشار ۳ استوری موشن از مهمترین برنامه‌های فضای مجازی شبکه فارس به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان است.

تصاویر

امتیاز شما