امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

رو در روی شبکه آفتاب

مشاهده ۱۷۶۰
۱۴۰۱/۰۶/۱۷- ۱۴:۰۷

«رو در رو» عنوان برنامه ای است زنده و تلویزیونی، با محوریت مطالبه گری مردم استان مرکزی از مسئولین جهت رفع مشکلات و یا به حداقل رساندن آن، که هر هفته روزهای یکشنبه از ساعت 22 به مدت 50 دقیقه تقدیم بینندگان ارجمند سیمای شبکه آفتاب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «رو در رو» عنوان برنامه ای است زنده و تلویزیونی که با محوریت مطالبه گری مردم استان مرکزی از مسئولین، و به جهت رفع مشکلات و یا به حداقل رساندن آن‌ها با تهیه کنندگی سهیلا علی و بخش هایی همچون: آرم، گزارش کارشناس مهمان، ارتباط تلفنی با مسئولین ذیربط، نریشن تصویر، سامانه پیامکی و... تهیه و هر هفته روزهای یکشنبه از ساعت 22 به مدت 50 دقیقه تقدیم بینندگان ارجمند سیمای شبکه استانی آفتاب می‌شود.

این برنامه با پیگیری معضلات جدی استان و مطالبه گری مردم عزیز، زمینه گفتگوی مردم و مسئولین را ایجاد می‌کند و تاکنون توانسته است با پیگیری‌های خود برخی از این مشکلات استان را همانند بازار تاریخی اراک، بیمارستان ولیعصر(عج)، مشکلات جاده ای و... به نتایج خوبی نیز برساند.

این برنامه زنده تلویزیونی، به کارگردانی: سهیلا علی، صدابرداری: حدیث محمدی، تصویربرداری: مسعود جعفری- مهدی غضنفری- محمد عابدی و مهدی مرجانی، اجرای: مصطفی ابراهیمی، گزارشگری: اسماعیل کمال فر، گویندگی: شهپر عسگری به روی آنتن می رود.

تصاویر

امتیاز شما