امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

شب های مهتابی شبکه آفتاب

مشاهده ۱۰۳۰
۱۴۰۱/۰۶/۱۷- ۱۴:۱۳

«شب های مهتابی» عنوان برنامه ای است زنده و تلویزیونی، که با پرداختن به موضوعات اجتماعی و با محوریت آموزش، سرگرمی و آگاهی بخشی و ساختار جُنگ شبانه، هر هفته از روز شنبه لغایت چهارشنبه، ساعت 21 به مدت 50 دقیقه از سیمای شبکه آفتاب، تقدیم نگاه گرم بینندگان ارجمند این شبکه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شب های مهتابی» عنوان برنامه ای است زنده و تلویزیونی، که با پرداختن به موضوعات اجتماعی و با محوریت خانواده، آموزش، سرگرمی و آگاهی بخشی و ساختار جُنگ شبانه، به تهیه کنندگی حامد شیدایی، با بخش هایی همچون: آرم، وله، نماهنگ، آیتم طنز و استندآپ نمایشی زنده، مسابقه تلفنی، گردشگری و... هر هفته شنبه لغایت چهارشنبه، ساعت 21 بمدت 50 دقیقه از سیمای شبکه آفتاب، تقدیم نگاه گرم بینندگان ارجمند این شبکه می‌شود.

این برنامه تلویزیونی، با رویکرد اجتماعی و با زبان نمایش و نیز استفاده از ظرفیت های نمایشی در استندآپ ها، به وسیله بازیگران مجرب و بومی‌به موضوعات مختلف روز در جامعه می‌پردازد و ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری و آداب و رسوم بومی و محلی شهرستانهای استان مرکزی، با بخش هایی متنوع و جذاب لحظات خوبی را برای مخاطبین عزیز فراهم می‌کند.

این برنامه با صدابرداری: رضا سبحانی فر، تصویربرداری: حمید کاظمی، مسعود جعفری و مهدی مرجانی، اجرای: امید کریمی، دستیاری تهیه: احمد قطریفی و نمایش و بازی: صابر خلیلی، رضا محمودی و پوریا رضایی تهیه و پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما