امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

عملکرد آژانس انرژی اتمی در قبال ایران زیر ذره‌بین «ایران امروز» پرس‌تی‌وی

مشاهده ۲۴۸
۱۴۰۱/۰۶/۲۳- ۱۴:۱۲

سیاسی بودن تصمیمات آژانس بین المللی انرژی اتمی در قبال ایران زیر ذره‌بین برنامه «ایران امروز»(Iran Today) شبکه پرس تی‌وی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «ایران امروز» این هفته ضمن نگاهی به سیاسی بودن تصمیمات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در قبال ایران، به  سابقه برخوردهای این سازمان با برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشور می‌پردازد.
«ایران امروز» به همین مناسبت گفت‌وگو می‌کنند با ابوالفضل عمویی عضو کمیسیون کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، مصطفی خوش چشم تحلیلگر مسائل سیاسی و حامد موفق بهروزی روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی.
کارشناسان برنامه بر این موضوع تاکید می‌کنند که ایران بیشترین همکاری‌ها را در طول تاریخ با آژانس داشته و حتی اقدام به اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی هم کرده است تا حسن نیت خود را نشان دهد.
کارشناسان برنامه در ادامه یادآور می‌شوند رژیم صهیونیستی که در حال حاضر خاک چند کشور را در در اشغال دارد کمترین همکاری را با آژانس دارد ولی نگران هیچ قطعنامه‌ای نیست.
این کارشناسان در ادامه تاکید می‌کنند که از آژانس انتظار می‌رود فقط در مورد مسائل فنی نظر بدهد و به هیچ وجه تصمیمات خود را وابسته به نظرات سیاسیون غربی نکند. از سوی دیگر، اقداماتی که ایران در قبال خروج آمریکا از برجام و عدم انجام تعهدات غربی‌ها انجام داده، کاملا طبق برجام است.
برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی محمد جعفری چهارشنبه ساعت 12:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه همانروز ساعت 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15006 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما