امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

نقش انکار ناپذیر رسانه ملی در شکل دهی افکار عمومی

مشاهده ۲۶۶
۱۴۰۱/۰۶/۲۴- ۱۴:۱۰

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌گلستان با حضور در صدا و سیمای استان با شکری نیا مدیر کل مرکز دیدار و با وی در راستای ارتقاء تعاملات فرهنگی در استان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار،  مدیر کل صدا و سیمای استان ضمن خیر مقدم با اشاره به اینکه رسالت های هر دو دستگاه مشابه هم است گفت: با توجه به تکلیف بودن کارفرهنگی در استان با نگاه جدی و عمیق به ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی و هنری ، می‌توان زمینه را برای توسعه فرهنگی در جامعه مهیا کرد.
شکری نیا در ادامه افزود: شناسایی ویژگی‌های اصیل فرهنگی و تلاش برای معرفی و شناساندن ظرفیت های فرهنگی و تاریخی و مفاخر استان از مهمترین رسالت های رسانه ملی و استانی است.
وی  آمادگی خود را برای تعامل و همکاری با این اداره کل اعلام کرد و از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست هنرمندان و چهره‌های نا شناخته در استان را که دارای ظرفیت های خوبی هستند به صدا و سیما معرفی کنند و بیش از گذشته به مفاخر استان به ویژه چهره‌های معاصر بپردازند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با تبریک انتصاب شکری نیا، برای وی در این سمت آرزوی موفقیت نمود و به اهمیت و نقش این مجموعه در شکل دهی به افکار عمومی اشاره کرد و گفت: صدا و سیما ظرفیت بسیار خوبی برای فعالیت فرهنگی هنری داشته که می‌توان از این ظرفیت بهره‌برداری موثری انجام شود.
رعیت گفت: هنر مهمترین ابزار اشاعه یک فرهنگ اصیل است که با اطلاع رسانی از طریق صداو سیما می توان به پیشبرد فرهنگ و هنر در استان کمک کرد.
وی عزم جدی مسئولان فرهنگی برای توسعه فرهنگ در این استان را یک ضرورت دانست و افزود: صدا و سیما با بیشترین مخاطب می‌تواند، زمینه‌ساز تحولی چشم‌گیر در امور فرهنگی جامعه باشد واین اداره کل آمادگی کامل برای همکاری با صدا و سیما در زمینه‌های رسانه ای، تولید محتوا، فضای مجازی و تولید برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را دارد.

امتیاز شما