امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛

تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجد ابراهیمی‌ شهر الخلیل

مشاهده ۲۳۱
۱۴۰۱/۰۶/۲۸- ۱۲:۰۷
تعداد بازدید:231

برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی وی این هفته به بررسی وضعیت و جایگاه شهر الخلیل و حملات رژیم صهیونیستی به این شهر اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان با اجرای خوان کارلوس روسو به بررسی وضعیت شهر الخلیل و اقدامات رژیم صهیونیستی برای تغییر ترکیب ساکنان این شهر و حمله به مسجد ابراهیمی می‌پردازد.
در این برنامه می‌بینیم درگیری‌ها بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها با ادامه شهرک‌سازی و تجاوزات دیگر، روز به روز بدتر شده است. صهیونیست ها با تشدید شهرک سازی و یهودی سازی در کرانه باختری و قدس اشغالی اوضاع را در بیت المقدس بیش از پیش متشنج کرده اند. اخیرا هم رژیم صهیونیستی برای اشغال شهر الخلیل و مسجد ابراهیمی اقداماتی را انجام داده است. مسلمانان برای شهر الخلیل و مسجد ابراهیمی اهمیت زیادی قائل هستند، چراکه معتقدند قبر حضرت ابراهیم (ع) در این مسجد قرار دارد.
برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت 05:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات 10:30،14،19:30 و روز چهارشنبه ساعات 3:30 بامداد و 17:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما