امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
در شبکه پرس تی‌وی؛
در شبکه پرس تی‌وی؛

مرضیه‌هاشمی «پرونده‌های پنهان» ۱۱ سپتامبر را ورق می‌زند

مشاهده ۲۲۷
۱۴۰۱/۰۶/۲۸- ۱۲:۱۳
تعداد بازدید:227

مرضیه‌هاشمی «پرونده‌های پنهان» (Hidden Files) حادثه ۱۱ سپتامبر را در شبکه پرس تی‌وی بازخوانی و بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های پنهان» این هفته و به مناسبت سالگرد ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ این حادثه را از زوایای مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد و به کسانی می‌پردازد که بی‌گناه در این فاجعه کشته شدند.
مجری برنامه برای بررسی و روشن شدن زوایای تاریک حمله به برج‌های دوقلوی سازمان تجارت جهانی و تبعات پس از آن، گفت‌وگوهایی دارد با اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی آمریکا و دکتر رنژیت برار روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی و از آنها می‌پرسد
کارزار جنگ علیه تروریسم یک تصمیم ناگهانی پس از ۱۱ سپتامبر بود یا به عنوان بهانه‌ای برای توجیه یک جنگ تمام عیار از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟
هاشمی همچنین این پرسش را با کارشناسان برنامه مطرح می‌کند که آیا قبل از حملات ۱۱ سپتامبر برنامه‌ای برای حمله به عراق وجود داشت؟ و چه کسانی از این جنگ سود بردند؟
ثمرات جنگ علیه تروریسم که توسط جرج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا راه‌اندازی شد از دیگر محورهای گفت‌وگوی‌هاشمی‌با ریتر و برار است.
برنامه «پرونده‌های مخفی» به کارگردانی مهدی عرب دوشنبه ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌‌رود و بازپخش این برنامه همان روز ساعت ۲۲:۰۰، سه شنبه ساعت ۰۶:۰۰، ۲۰:۰۰، چهارشنبه ساعت ۰۴:۰۰، ۰۹:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰ و بامداد جمعه ساعت ۲۴:۰۰ خواهد بود.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.presstv.ir/Section/150112 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما