امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

هر آنچه از سواد مالی باید بدانید در«نمودار» بشنوید

مشاهده ۱۸۸
۱۴۰۱/۰۶/۳۰- ۰۹:۱۷

برنامه «نمودار» چهارشنبه 30 شهریور، در گفتگو با دکتر کمیل رودی استاد دانشگاه و مدیر آکادمی هوش مالی از هوش و سواد مالی می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سواد مالی ترکیبی از آگاهی، دانش، مهارت ها، گرایش و رفتارهای مالی لازم برای تصمیم‌گیری صحیح مالی و سرانجام دست یابی به وضعیت مساعد مالی فردی است.
عاطفه بنایی تهیه کننده این هفته برنامه «نمودار» بیان کرد: سواد مالی که در حوزه مالی شخصی قرار دارد، ارتباط تنگاتنگی با زندگی روزمره دارد و یادگیری مباحث مربوط به آن می‌تواند به ما کمک کند که بتوانیم از نظر مالی زندگی با کیفیت‌تر و همچنین آرامش بیشتری که حق هر انسانی است را تجربه کنیم.
وی ادامه داد: از همین رو در برنامه روز چهارشنبه با دکتر کمیل رودی استاد دانشگاه و مدیر آکادمی هوش مالی پیرامون اهمیت و تعریف سواد مالی، جایگاه سواد مالی در توسعه فردی، ضرورت سواد مالی در ایران گفت و گو خواهیم کرد.
این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: مروری بر تازه ترین رویدادهای اقتصادی و بازار بورس در اخرین روزهای هفته از دیگر بخش های برنامه است.
«نمودار» این هفته به تهیه کنندگی عاطفه بنایی و با اجرای حامد نجم الهدی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:20 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما