امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعامل دو دستگاه
تعامل دو دستگاه

تعامل صدا و سیمای گلستان و حوزه هنری

مشاهده ۲۵۴
۱۴۰۱/۰۷/۰۲- ۰۷:۵۲
تعداد بازدید:254

بنی فاطمه رئیس حوزه هنری استان با حضور در صدا و سیمای گلستان با شکری نیا مدیر کل مرکز در خصوص تعامل دو دستگاه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیما در این دیدار ارتباط بین هنر و رسانه را ارتباطی عمیق و وسیع دانست و براستفاده از ظرفیت‌ها و استعداد‌های هنرمندان در رسانه استانی تاکید کرد و گفت: با توجه به رویکرد جدید سازمان، ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری از اولویت های رسانه ملی و استانی است.

شکری نیا در ادامه انجام تولیدات مشترک با استفاده از ظرفیت های موجود را بستری خوب برای تولید محتوای مناسب بر اساس ضرورت ها دانست و تصریح کرد: هنرمندان می توانند با فن و هنر خود نقش محوری و اثرگذاری در تهیه برنامه‌های صداوسیما داشته باشند.

در ادامه این دیدار رئیس حوزه هنری ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته در صدا و سیمای مرکز یکی از ویژگی‌های هنر،  را ایجاد تفکر در بین مخاطبان خود دانست و گفت: این ارتباطی که بین ما و مخاطب ایجاد گردیده نشان از تأثیر گذاری بالای رسانه ملی و استانی است.

بنی فاطمه افزود: باید بستری فراهم شود تا از ظرفیت های ویژه ای که در حوزه فرهنگ و هنر استان وجود دارد نهایت استفاده و بهره به عمل آید چون حوزه هنری  قادر به کشف این ظرفیت هاست و صدا و سیما می تواند در استفاده هر چه بیشتر از این ظرفیت های فرهنگی و معرفی این استعدادها به جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا نماید.

تصاویر

امتیاز شما