امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سواد سلامت
سواد سلامت

تعامل رسانه ملی و حوزه پزشکی در راستای سواد سلامت جامعه

مشاهده ۲۱۷
۱۴۰۱/۰۷/۰۲- ۰۸:۵۹
تعداد بازدید:217

سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور در صدا وسیمای استان با شکری نیا مدیر کل مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیمای استان در این دیدار با بیان اهمیت و جایگاه برنامه‌های سلامت محور در رسانه ملی، افزود: حوزه سلامت، آموزش و امنیت سه اصل مهم در رویکرد جدید صدا و سیما است و وظیفه رسانه است که در موضوعات مختلفی که مربوط به مردم است با جدیت ورود کند و در حال حاضر یکی از اولویت‌ها ما پوشش کامل امور مربوط به ‌سلامتی جامعه است تا کمترین آسیب به‌ مردم وارد شود.

شکری نیا در ادامه نسبت به توسعه همکاری‌ها در حوزه سلامت، اعلام آمادگی کرد و گفت: مردم بسیارعلاقمند هستند که از حوزه سلامت اطلاع داشته باشند و دانشگاه علوم پزشکی نقش بسزایی در سلامت مردم دارد و صدا و سیمای استان تمام تلاش خود را برای همکاری با دانشگاه در برنامه‌های سلامت، پیشگیری و فرهنگ سازی انجام خواهد داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های صدا سیما در راستای انعکاس اخبار و اطلاع رسانی،  فرهنگ سازی در عرصه‌های مختلف بهداشتی درمانی گفت: در ابتدای شیوع کرونا در استان نیز صداوسیمای گلستان به‌موقع در خط مقدم اطلاع‌رسانی حضور یافت.

سعید گل فیروزی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها بر کسی پوشیده نیست، با تاکید به اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است گفت: رسانه ملی می تواند نقش بسزایی در افزایش آگاهی مردم و ارتقای سواد سلامت جامعه داشته باشد.

تصاویر

امتیاز شما