امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی

مشاهده ۳۳۹
۱۴۰۱/۰۷/۰۲- ۲۲:۳۲

صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به منظور بزرگداشت رشادت ها و فداکاریهای رزمندگان هشت سال دفاع و ایثارگری برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،معاونت سیما در این هفته برنامه‌های " سحرلر – ریحان - تا اوج – اکسیر – ناز بالالار – ثقلین - تبریزیم – عطر آدینه – کندیمیز – یوردوموز – گونش انتظاری و مسابقه تاپ تاپان " را به صورت ویژه به روی آنتن سیمای سهند برده و در هر برنامه با پخش آیتم های مختلف و دعوت از میهمانانی از حوزه‌های مختلف نیروهای مسلح به موضوعات مرتبط با این هفته می‌پردازد. علاوه بر این ، پخش ویژه برنامه‌های " صراط ، پلاک ، دفاع مقدس ، و همچنین پخش مستندهای مختلف با موضوع جبهه و جنگ و نیز پخش فیلم های تلویزیونی و سینمایی مرتبط با هفته دفاع مقدس ،و برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و مراکز استانی" از دیگر برنامه‌های معاونت سیماست که در این هفته پخش می‌شوند.

رادیو آذربایجان شرقی نیز در این ایام ویژه برنامه " رادیو جبهه " را از محل نمایشگاه شمیم پایداری ویژه هفته دفاع مقدس تقدیم شنوندگانش می‌کند. همچنین پخش برنامه‌های " حماسه گونلری - پارلاق اولدوزلاری (ویژه شهدای نیروی هوایی ) - ایثارجلوه لری – گنجینه ( معرفی کتابهای مرتبط با این ایام ) – آیلی گئجه – نمایش رادیویی – معبر ( به سفارش صدای استانها ) " از دیگر تمهیدات رادیو آذربایجان شرقی است.

رادیو برون مرزی تبریز هم در هفته دفاع مقدس برای شنوندگان خود در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته است. " شهیدلر خیابانی – سیزه سلام– چراغ – شناور – پنجره – نمایش رادیویی بورا جبهه بورا معبر " با موضوعاتی چون بررسی ابعاد سیاسی هشت سال جنگ تحیمیلی عراق علیه ایران ، چالش های کشورهای همسایه ایران در دوران دفاع مقدس ، روزشمار و تقویم دفاع مقدس ، زندگینامه شهدا و پخش سخنان مقام معظم رهبری و سرودهای حماسی دوران باشکوه ایثار و فداکاری از برنامه‌های گنجانده شده در کنداکتور رادیو برون مرزی به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز آذربایجان شرقی هم در هفته دفاع مقدس علاوه بر پوشش رویدادهای خبری این هفته در سطح استان ، با تولید و پخش " گزارش لشکر عاشورا - گزارش امیر اسدی جانباز سرافراز دفاع مقدس و همرزم شهید باکری – گزارش مادران چشم به راه – گزارش شهید علی سیفی – گزارش خلیل نوبری شهیدی با دو قبر – گزارش اسماعیل فرهمند امدادگر دفاع مقدس " در کنار مخاطبان بخش های خبری مختلف این مرکز خواهد بود. همچنین بارگذاری این گزارشها و خبرهای مرتبط با هفته دفاع مقدس در وبسایت خبرگزاری و صفحات اجتماعی این معاونت از دیگر تلاشهای همکاران این واحد شمرده می‌شود. شایان ذکر است معاونت فضای مجازی این مرکز با پخش آنونس برنامه‌ها و اطلاع رسانی درمورد آنها در شبکه‌های اجتماعی ، تهیه موشن گرافی و ویدیو کلیپ ، عکس نوشته و .. در هفته دفاع مقدس در خدمت مخاطبان صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی خواهد بود.

امتیاز شما