امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو ایران در سالروز شهادت امام رضا(ع)

مشاهده ۳۸۳
۱۴۰۱/۰۷/۰۴- ۱۰:۴۲

)رادیو ایران، ویژه برنامه‌های مختلفی را برای سالروز شهادت امام رضا (ع) تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه‌های مختلفی همچون «باغ ارغوان، خانه دوست اینجاست، یک دو صدا، دیباج، حسینیه ایران، از مدینه مرو، حرفی از نام تو، به نام عشق، روایت رهایی، به افق نور و با کریمان» را برای پخش تدارک دیده شده است .

«باغ ارغوان» با نگاهی مذهبی مداحی‌ها و نوحه‌های مناسب روزهای پایانی ماه صفر به ویژه شهادت امام رضا(ع) را به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و با اجرای مریم نشیبا از روز دوشنبه چهارم مهر ساعت ۱۵:۰۰ تقدیم می‌کند.

«خانه دوست اینجاست» از روز شنبه دوم مهر ماه از مشهد مقدس به تهیه کنندگی وحید بیات و با اجرای حمید رضا رضایی بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰با تمرکز بر سبک زندگی امام مهر و عطوفت امام رضا(ع) پخش می‌شود.

«یک دو صدا» فصل یازدهم این مسابقه با عنوان یادمان استاد کریمخانی و شهادت امام رضا(ع) از دوشنبه چهارم مهر به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان ساعت ۲۰:۰۰ پخش می‌شود.
«دیباج» برنامه مشاعره‌ای از اشعار آیینی مرتبط با روزهای پایانی ماه صفر که به تهیه کنندگی زینب برومند و اجرای فاطمه مینا خانی ساعت ۲۰:۳۵ پخش می‌شود.

«حسینیه ایران» ویژه برنامه دیگری است که از شنبه دوم مهر ماه محفلی رادیویی برای عزاداری رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) است این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حسن همایی ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود.

«از مدینه تا مرو» ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) در خصوص سفر تاریخی امام رضا(ع) از مدینه تا مرو است که سه شنبه 5 مهر ساعت 03:30 بامداد همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) پخش می‌شود.

«حرفی از نام تو» سه شنبه ۵ مهر ساعت ۸:۳۰ با خادمین افتخاری حرم امام رضا(ع) گفت و گو می‌کند.«به نام عشق» با محوریت زندگی امام رضا(ع) با اجرای حامد نجم الهدی و مینا صفاییان به تهیه کنندگی حسین معصومی سه شنبه ۵ مهر ساعت ۹:۰۰ پخش می‌شود.

«به افق نور به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حسن همایی سه شنبه 5 مهر ساعت ۱۱:۱۵ نگاهی به سیره امام رضا(ع) دارد.«با کریمان» نیز آخرین ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) است که مداحی‌های مناسب این روز را سه شنبه 5 مهرساعت 15:30 پخش می‌کند.
همچنین مخاطبان می توانند برای شنیدن آرشیو این برنامه‌ها به سایت رادیو ایران www.radioiran.ir مراجعه کنند.

امتیاز شما