امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«ته‌چین خنده» برنامه‌ی جدید رادیو یزد

مشاهده ۹۴۳
۱۴۰۱/۰۷/۰۶- ۱۷:۲۵

«ته‌چین خنده» برنامه‌ی جدید رادیو یزد با رویکرد طنز و سرگرمی است که از روز جمعه روی آنتن شبکه‌ی رادیویی یزد خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اولین قسمت «ته‌چین خنده» جمعه ۸ مهر ازساعت ۱۵:۵ الی۱۶ و بازپخش آن پنج‌شنبه هفته‌ بعد ۱۴ مهر ازساعت ۲۰:۵ الی ۲۱ به روی آنتن شبکه‌ی رادیویی یزد خواهد رفت.

«ته‌چین خنده» عنوان برنامه‌ایست ترکیبی با بخش‌های متنوع به تهیه‌کنندگی «فاطمه پوردهقانی فراشاه» و نوشته‌ای از «مهناز اصفهانیان» که در قالبی طنز می‌کوشد تا علاوه بر ایجاد فضایی پرنشاط و مفرح برای مخاطبین رادیو، اطلاعاتی جالب و شنیدنی را نیز به آنان ارائه دهد. در این برنامه می‌توان لطیفه‌هایی جذاب و در عین حال برخوردار از نکاتی ظریف و آموزنده را با اجرایی پر هیجان از «فرشاد قنبری» شنید که با پخش ترانه‌هایی شاد و امید بخش ۵۵ دقیقه‌ای مفرح را به ارمغان خواهد آورد.🎙️🔸از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به «حکایات چین و ماچین» (داستان‌هایی شیرین و آموزنده)،‌ «دست‌چین» (دانستنی‌های جالب و متنوع با چاشنی شوخی و طنز) و بخش‌های کوتاه شعر، ادبیات و روایات معصومین اشاره کرد. اما «حالا شما» عنوان بخش ویژه‌ی این برنامه است که در آن شنوندگان و مخاطبین برنامه‌های رادیو یزد می‌توانند از طریق تماس با روابط عمومی مرکز یا مراجعه به صفحات این برنامه در شبکه‌های مجازی، لطایف، خاطرات و داستان‌های خنده‌دار و شنیدنی خود را با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارند.
📻🔸«ته‌چین خنده» هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۵:۰۵ از شبکه رادیویی یزد پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند پنج‌شنبه‌ها ساعت ۲۰:۰۵ شنونده‌ی بازپخش این برنامه‌ی شاد و مفرح باشند.

امتیاز شما