امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«اینطور مردها»» و«بیداری بوقت خون»در «چاپخانه» رادیو فرهنگ

مشاهده ۲۵۹
۱۴۰۱/۰۷/۱۰- ۱۰:۱۴

کتاب «اینطور مردها»و نمایشنامه «بیداری به وقت خون» یکشنبه ۱۰ مهرماه در برنامه «چاپخانه» رادیو فرهنگ معرفی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «چاپخانه» عنوان برنامه‌ای از گروه کتاب با موضوع معرفی تازه‌های نشر و گفتگو با نویسندگان و مترجمان است که در برنامه این هفته ضمن گفتگو با نویسندگان «اینطور مردها» و «بیداری به وقت خون» آثارشان معرفی می‌شود.

در  بخش نخست برنامه صحبت های «مصطفی محمودی» با «احسان جانَمی» نویسنده نمایش‌نامه «بیداری به وقت خون» از انتشارات «نودا»پخش می‌شود. «بیداری به وقت خون» به عنوان تئاتر صحنه ای انتخاب شده از استان اصفهان بوده که با موضوع زاینده رود جوایز متعددی را دریافت کرده و در سی و نهمین جشنواره تئاتر استان اصفهان برگزیده شد. این تئاتر به عنوان اثر برگزیده هفدمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، جفاهای رفته بر محیط زیست و زاینده رود را برای مخاطب بیان می‌کند.

در بخش دوم برنامه «مهسا دهقانی‌پور با «رویا محقق» نویسنده مجموعه داستان «اینطور مردها» از انتشارات «هیلا» گفتگو می‌کند. رمان «این‌طور مردها» نخستین اثر داستانی منتشر شده از رویا محقق، نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس است. وی جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه برای فیلم «دوران عاشقی» از سی‌وسومین دوره جشنواره فیلم فجر را در پرونده کاری خود دارد.

برنامه«چاپخانه» با گویندگی لیدا وحیدی و تهیه کنندگی زهرا نصرالهی، یکشنبه‌ها ساعت ۲۱ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

امتیاز شما