امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

صبحگاهان گرم پاییزی با " چای نبات"

مشاهده ۶۴۴
۱۴۰۱/۰۷/۱۰- ۱۱:۲۳

سری جدید برنامه صبحگاهی شبکه سهند با عنوان " چای نبات " در سحرگاهان خنک پاییزی از قاب دوربین‌های این شبکه میهمان خانه‌های گرم و صمیمی مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با آغاز ماه مبارک ربیع الاول و روزهای خنک پاییزی برنامه صبحگاهی " چای نبات " با حال و هوایی متفاوت به روی آنتن می رود. در این برنامه که تهیه کنندگی آن را مهدی گوهریان بر عهده دارد آیتم های مختلفی چون اجرای زنده موسیقی، آموزش و اجرای ورزش صبحگاهی در محوطه مقبرۀ الشعرا با حضور مربی ورزشی و گروه همراه ، پرداخت به مناسبت های روز و تقویمی ، دعوت از کارشناسان ومهمانان مختلف بر اساس موضوعات برنامه، پخش پیامک های مخاطبان، بررسی موضوعات روز استان، بررسی جراید ملی و محلی و همچنین خبرهای استانی ، و برقراری ارتباط تصویری با گزارشگر برنامه که در سطح شهر و سازمانها و ادارات حضور دارد و آیتم های آموزشی دیگر گنجانده شده است.

" چای نبات " هر روز صبح از ساعت 7:30 صبح به مدت 75 دقیقه به روی آنتن می رود و در آن گوهریان تهیه کننده، جدی کارگردان، اکبر عبدالهی دستیار تهیه کننده ، جعفر آقازاد – رشتبریان - شکاری مجری ، کماری منشی صحنه، جلیلی - پورفرج - عباسیان تصویربردار، عرفایی صدابردار، بهزاد شاهدی مونتور و فرشباف گریمور است.

تصاویر

امتیاز شما