امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های شبکه جهان بین به مناسبت شهادت غریب سامراء

مشاهده ۲۲۶
۱۴۰۱/۰۷/۱۱- ۰۹:۱۲

شبکه جهان بین به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت امام حسن عسکری(ع)، برنامه‌های ویژه ای تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای جهان بین با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های «عقیق» و «خورشید سامراء» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری، سالروز شهادت یازدهمین امام همام را گرامی می دارد. این برنامه در شب شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) ، ساعت 21 با اجرای جمال الدین خدابخشی و با بخش های: گفت و گوی ویژه کارشناس مذهبی، میان برنامه‌های مناسبتی، گفتار متن با تصاویر مرتبط، چکامه (شعر و شاعری)، زندگینامه امام، معرفی کتاب، مداحی و حدیث روی آنتن می رود. تصویربرداران: بهزاد پیشکار، کورش قلی پور، صدابردار محمدرضا داودی و تدوین گر هدی احمدپور هستند.

برنامه «خورشید سامراء» در روز شهادت، از ساعت 10 تا 11 با اجرای ابوالفضل هادی پور و گزارشگری دنیا صفری به صورت زنده پخش خواهد شد. کارشناس مذهبی، شعر و شاعر، مداحی و نوحه خوانی، گزارش های مردمی، میان برنامه‌های مناسبتی از بخش های این برنامه است که با تصویربرداری: حمید عسگری، محمد قلی پور، حسین گل محمدی، صدابرداری محمدرضا داودی و تدوین گری سمیه محمدی روی آنتن می رود.

معاونت صدا با ویژه برنامه «غریب سامراء» به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی، در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) نوحه سرایی می‌کند. گفتار گوینده، گزارش های مردمی، بسته‌های صوتی، نوحه و مداحی، برقراری ارتباط تلفنی با مشهد مقدس، پیامک و تلفن از بخش های مختلف این برنامه است که با گویندگی مریم خلجی و گزارشگری فاطمه رفیعی، در روز چهارشنبه از ساعت 9 تا 11 تقدیم شنوندگان می‌شود.

تهیه یک گزارش مناسبتی برای پخش از بخش های خبری محلی، پوشش و انعکاس برنامه‌ها و عزاداری‌های شهرستان‌ها و پخش از بخش های رادیویی و تلویزیونی شبکه جهان بین، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها، از اقدامات معاونت خبر برای این مناسبت مذهبی است.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تهیه و تولید ویدئوکست، پوستر، کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، بارگذاری محتواهای مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین(تلگرام و سروش) و بارگذاری محتواهای مجازی و اطلاع رسانی در سایت مرکز و کانال های مرتبط، سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام را گرامی می دارد.

امتیاز شما