امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

آخوندی: وزنه‌برداری ایران خواهان جایگاه بین المللی محکم و قوی است

مشاهده ۱۸۷
۱۴۰۱/۰۷/۱۱- ۱۲:۴۰

برنامه جهان ورزش (وزنه‌برداری) شبکه رادیویی ورزش امروز در گفتگویی با محمدرضا آخوندی مشاور روابط بین‌الملل فدراسیون وزنه برداری، در خصوص جایگاه این رشته در فدراسیون جهانی مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدرضا آخوندی مشاور روابط بین‌الملل فدراسیون وزنه برداری در گفتگویی با برنامه جهان ورزش (وزنه‌برداری) رادیو ورزش در خصوص سمت جدید وی در بخش روابط بین‌الملل اظهار کرد: از سال ۲۰۰۵ با بدنه فدراسیون وزنه‌برداری در ارتباط بودم، ایران از ستون‌های اصلی این رشته در دنیا است. البته باید به این موضوع همه جانبه نگاه کرده و جایگاه قهرمانان و داوران را در عرصه بین‌المللی باز می‌کردیم.
آخوندی بیان کرد: هر اندازه که در حوزه ورزشی از ستون‌ها هستیم در حوزه سیاست‌گذاری نیز باید به این جایگاه محکم و قوی رسیده و اثرگذار باشیم.
مشاور امور بین‌الملل فدراسیون وزنه‌برداری افزود: ما چهره‌های شایسته و افراد توانمندی را داریم و باید در بدنه فدراسیون جهانی و انتخابات کنفدراسیون آسیا جایگاه‌های خوبی به دست آوریم و از حقوق ایران دفاع کنیم. این حق ایران است که این سهمیه را داشته باشد.
آخوندی تصریح کرد: قبل از انتخابات کنفدراسیون آسیا، انتخابات کمیسیون ورزشکاران در کلمبیا را داریم و باید با برنامه‌ریزی فردی را که انتخاب کردیم به عضویت کمیته بین‌الملل درآورده و این یک قدم بسیار بزرگی برای ما خواهد بود. سه نفر از اعضا کمیته ورزشکاران به کمیته اجرایی رفته و یک کرسی به دست می‌آوریم.
آخوندی ادامه داد: بعد از آن در دی ماه کنفدراسیون آسیا را داریم که باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا نائب رئیسی به ایران برسد و در سه کمیته فنی، مربیان و پزشکی نماینده داشته باشیم.

امتیاز شما