امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

مسابقه هیجانی «آب و آتش» روی آنتن شبکه نسیم

مشاهده ۳۵۴
۱۴۰۱/۰۷/۱۱- ۱۳:۳۴

سومین فصل از مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس شهر تهران مقابل دوربین رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مسابقه به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری و اجرای مشترک شهاب عباسی و سیاوش مفیدی از نهم مهرماه روی آنتن شبکه نسیم رفته است.
 این مسابقه با مرحله عبور از موانع، عبور از کیسه بوکس، موانع طنابی، سطح شیبدار، حوضچه گل، برج ارتفاع و ... با داوری علیرضا احمدی وارد رقابت‌های پرچالش می‌شود.
مسابقه «آب و آتش» شامل دو مرحله آبی و یک مرحله خاکی است. مراحلی که هر‌ کدام چند مانع بزرگ را در خود جای داده و فضا را برای گذر شرکت‌ کنندگان، مهیج کرده است و هر بخش از مسابقه دارای قوانینی برای شرکت‌ کنندگان است.
غلامرضا بختیاری تهیه کننده این مسابقه تلویزیونی تفاوت این فصل با فصل های دیگر را تغییر در دکور برنامه عنوان کرد و گفت: در دکور جدید، دو حوضچه بازی ساخته شده که مراحل بازی‌ها در آن جا انجام می‌شود که کار را برای  تصویربرداری مناسب تر کرده است.
بختیاری ادامه داد: در این فصل هم سرعت عمل بچه‌های گروه بالاتر شده و هم جانمایی دوربین‌ها دقیق تر صورت گرفته است تا با ثبت تمام لحظات، هیجان بیش تری به مخاطب منتقل شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: برای طراحی مراحل این مسابقه، حدود 20 مسابقه مختلف جهانی را بررسی و برای شرکت کنندگان بومی سازی کردیم و با توجه به شرایط جسمانی، توانایی و قابلیت های شرکت کنندگان مراحل آن را طراحی کردیم و ایمن سازی تجهیزات هم به صورت کامل و دقیق انجام شده است.
فراخوان شرکت در مسابقه از طریق بستر تلوبیون انجام شده است و از میان 1300 شرکت کننده برای مسابقه، راستی آزمایی صورت گرفت که حدود 500 نفر انتخاب شدند که در نهایت 52 گروه 6 نفره به این فصل از مسابقه رسیدند و گروه‌ها بعد از طی کردن 12 بازی به مرحله نهایی می‌رسند.
تهیه کننده مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» تصریح کرد: در هر گروه گزینش افراد مناسب برای هر مرحله با توجه به توانایی بدنی، هوش و سرعت عمل صورت می‌گیرد و شرط لازم برای موفقیت و راهیابی به دور بعدی مسابقه است.
وی همچنین درباره فصل آتی این مسابقه گفت : در صورت استقبال و توفیق این مسابقه، برای فصل بعدی دکور برنامه تغییر خواهد کرد و در فضای سربسته تصویربرداری خواهیم کرد و پیش بینی می‌کنیم ان شالله بهمن ماه فراخوان آن صورت بگیرد.
مسابقه جذاب و مهیج «آب و آتش» از شنبه تا سه شنبه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

امتیاز شما