امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شبکه سهند در سوگ شهادت امام حسن عسکری (ع)

مشاهده ۲۸۵
۱۴۰۱/۰۷/۱۲- ۱۰:۵۰

صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی در شب و روز شهادت جانسوز یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با ویژه برنامه‌هایی در کنار مخاطبان خود خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای سهند در شب شهادت امام حسن عسکری علیه السلام برنامه " صراط " را به تهیه کنندگی شفقتیان به روی آنتن می‌برد. در این برنامه که به مدت 40 دقیقه به روی آنتن می رود گوهر خیراندیش مجری – گزارشگر ، افسانه کاظمی نریتور ، عزیز السادات موسوی نویسنده و صابری تصویربردار است.

رادیو آذربایجان شرقی هم ویژه برنامه شهادت یازدهمین ستاره آسمان امامت را روز چهارشنبه از ساعت 9:00 به مدت 120 دقیقه به تهیه کنندگی ابوالفضل لطفی تقدیم مخاطبان خداجوی خود می‌کند. در این ویژه برنامه، آقایی دستیار تهیه کننده - قریشی گوینده و نویسنده – علیزاده صدابردار است.

گفتنی است در این برنامه‌ها آیتم هایی چون پخش صحبت های کارشناسان مذهبی، دعوت از مداحین استانی، شاعران اهل بیت، پخش سخنان گهربار امام حسن عسکری و بررسی اوضاع سیاسی و اجتماعی دوران آن امام همام و نیز شرایط آغاز امامت حضرت صاحب الزمان عجل الله گنجانده شده است.

شایان ذکر است رادیو برون مرزی آذری تبریز هم علاوه بر پرداخت در برنامه‌های روتین خود ، برنامه " مشکات " را به صورت ویژه برای مخاطبان آذری زبان خود در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز پخش می‌کند.

معاونت فضای مجازی هم در صفحات اجتماعی این شبکه با تهیه و نشر محتوا و مطالب مربوط به زندگی پربار امام حسن عسکری ، دوران امامت آن حضرت و همچنین شهادت جانسوزشان در خدمت مخاطبان خود خواهد بود.

امتیاز شما