امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

"شکوه ماندگار" عیدی شبکه سهند برای هموطنان در هفته وحدت

مشاهده ۲۶۸
۱۴۰۱/۰۷/۱۸- ۱۴:۲۳

"شکوه ماندگار " ویژه برنامه ای است که به سفارش اداره کل سیمای استان‌ها به میزبانی تبریز با میهمانانی از مراکز اردبیل – زنجان – آذربایجان غربی تولید و قرار است از شبکه‌های سراسری پخش شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این ویژه برنامه 120 دقیقه ای که یک جُنگ شاد و مفرح به تهیه کنندگی جعفر آقازاد است سعی می‌شود اوقاتی به یاد ماندنی برای مخاطبان استان‌های شمالغرب و همچنین مخاطبان رسانه ملی در نقاط مختلف کشور خلق شود.

دعوت از کارشناسان و هنرمندان استانهای زنجان – اردبیل – آذربایجان غربی و شرقی و همچنین یونس سرمستی قهرمان جهانی کلانشهر تبریز در رشته کشتی آزاد - بررسی اوضاع منطقه حجاز پیش و پس از میلاد پیامبر اسلام ، بررسی وضعیت مسلمانان و جامعه در زمان امامت ششمین پیشوای مسلمین و نقش آن حضرت در پرورش شاگردانی بی نظیر برای دنیای اسلام و تاسیس شیعه اثنی عشری، پخش موسیقی ملی و محلی ، پخش گزارش های مردمی و .. بخشی از آیتم های " شکوه ماندگار " شمرده می‌شود.

در این برنامه آقازاد تهیه کننده و مجری ، عبدالهی – جمیل محمدی دستیاران تهیه کننده ، شهرام عبدی کارگردان ، جلیلی – تبک – پورفرج تصویربردار ، رحیمی – ابراهیمی صدابردار ، امین افواجی مونتور می‌باشند.

تصاویر

امتیاز شما