امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛

فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل

مشاهده ۲۴۹
۱۴۰۱/۰۷/۲۵- ۱۴:۱۷
تعداد بازدید:249

برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی وی این هفته به بررسی وضعیت و جایگاه فلسطین در سازمان ملل متحد اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان با اجرای خوان کارلوس روسو به بررسی وضعیت فلسطین در سازمان ملل متحد می‌پردازد.

در این برنامه می‌بینیم که در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک یکی از داغ ترین موضوعات قضیه مناقشه رژیم صهیونیستی و فلسطین بود؛ از قدیمی ترین مسائل معلق در جامعه بین المللی که هنوز حل نشده است. همچنین این برنامه درمورد مخالفت شدید کشورهای جهان با جنایات رژیم صهیونیستی و اشغالگری علیه فلسطینیان و آپارتاید اسرائیل صحبت می‌کند.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت 04:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات 09:30،13،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما