امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
زیر ذره‌بین «سنتز» هیسپان تی‌وی؛
زیر ذره‌بین «سنتز» هیسپان تی‌وی؛

در مجمع عمومی سازمان کشورهای آمریکایی چه گذشت؟

مشاهده ۲۵۴
۱۴۰۱/۰۷/۲۷- ۱۴:۰۱
تعداد بازدید:254

برنامه این هفته «سنتز» شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی به بررسی پنجاه و دومین مجمع عمومی سازمان کشورهای آمریکایی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سنتز» که هر هفته به مهم‌ترین موضوعات مرتبط با مردم آمریکای لاتین می‌پردازد، در این قسمت، پنجاه و دومین مجمع عمومی سازمان کشورهای آمریکایی با موضوع «با هم علیه نابرابری و تبعیض» در لیما را زیر ذره بین می‌برد.

در این برنامه می‌بینیم در پنجاه و دومین مجمع عمومی سازمان کشورهای آمریکایی با موضوع «با هم علیه نابرابری و تبعیض» که در لیما، پرو برگزار شد، سازمان کشورهای آمریکایی همچنین حمایت خود را از ادعای حاکمیت آرژانتین بر جزایر مالویناس، که از سال 1833 به طور غیرقانونی توسط بریتانیا اشغال شده بود، تأیید کردند.

نمایندگان کشور های چپگرا، سیاست استانداردهای دوگانه دبیر کل سازمان کشورهای آمریکایی و حامی او، ایالات متحده را محکوم کردند. آنها از مداخله گرایی، تحریم ها و یکجانبه گرایی واشنگتن انتقاد کردند و خواستار چندجانبه گرایی شدند. آنها از کاخ سفید خواستند که دیدگاه امپریالیستی و استعماری خود را نسبت به کشورهای منطقه کنار بگذارد.

برنامه «سنتز» محصول شبکه هیسپان تی‌وی پنجشنبه 28 مهرماه ساعت 3:03 بامداد به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه همان روز ساعات 10:00و 19:00 و روز جمعه ساعت 12:00 بازپخش می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/sintesis/778 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما